• Посилання скопійовано

Де у приватній частині Е-кабінету наявна інформація про всі КВЕДи?

Розділ «Реєстраційні дані» Е-кабінету містить інформацію про код та найменування основного виду економічної діяльності, розділ «Види діяльності» – інформацію про всі КВЕДи платника, які внесені до ЄДР

Де у приватній частині Е-кабінету наявна інформація про всі КВЕДи?

На це запитання начальником відділу податкових сервісів Червоноградської ДПІ Катериною-Русланою Тхір надано коментар-відповідь:

Відповідно до пп. 1 і 2 ч. 1 ст. 9 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №755) відомості про юридичну особу, громадське формування, що не має статусу юридичної особи, та фізичну особу – підприємця вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) на підставі:

  1. відповідних заяв про державну реєстрацію;
  2. документів, що подаються для проведення інших реєстраційних дій.

В ЄДР містяться дані, зокрема, згідно з п. 11 ч. 2 та п. 6 ч. 4 ст. 9 Закону №755 про види діяльності юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (крім електронних резидентів (е-резидентів).

Інформаційна взаємодія між ЄДР та інформаційними системами державних органів у випадках, визначених ст. 13 Закону №755, здійснюється за допомогою електронних комунікацій в електронній формі у порядку, визначеному Міністерством юстиції України спільно з відповідними державними органами (ч. 1 ст. 13 Закону №755).

Технічний адміністратор ЄДР в день проведення реєстраційної дії забезпечує передачу до інформаційних систем центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, – відомостей про проведення такої реєстраційної дії (абзаци перший – другий ч. 2 ст. 13 Закону №755).

Порядок функціонування Електронного кабінету затверджено наказом Мінфіну від 14.07.2017 №637 зі змінами та доповненнями.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID) або з використанням мобільного застосунку «ДІЯ».

Режим «Облікові дані платника» приватної частини Електронного кабінету містить інформацію про облікові та реєстраційні дані платника, у тому числі щодо кодів видів економічної діяльності (КВЕД) платника.

Розділ «Реєстраційні дані» зазначеного режиму містить інформацію про код та найменування основного виду економічної діяльності, розділ «Види діяльності» – інформацію про всі КВЕДи платника, які внесені до ЄДР (код ВЕД, найменування ВЕД, ознака віднесення до основного виду економічної діяльності).

Джерело: ДПС у Львівській області

Рубрика: Облік та звітність/Інше

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Інше»

  • Припинення діяльності громадського об'єднання: на що звернути увагу?
    Припинення діяльності громадського об'єднання може здійснюватися за двома основними сценаріями. Перший – це добровільне припинення за рішенням самого об'єднання. Другий – примусове припинення за рішенням суду про заборону громадського об'єднання
    Сьогодні 08:1127
  • Як створити молодіжну організацію й організувати її діяльність?
    Процес реєстрації молодіжної громадської організації складається з пʼяти етапів. Першим з них є визначення мети і завдань молодіжної громадської організації та вибір статусу молодіжної громадської організації
    13.08.202521
  • Як заснувати громадську організацію: деталі від Мінʼюсту
    Як правильно назвати громадську організацію? Хто може створити та бути учасником громадської організації? Які документи знадобляться, щоб зареєструвати громадську організацію?
    13.08.202539
  • Як громадській організації відкрити філію?
    Щоб юридично правильно оформити присутність в інших місцях чи області, слід створити відокремлені підрозділи (філії, представництва). Цей процес чітко регулюється законодавством, і якщо діяти за алгоритмом, він не є складним
    12.08.202532
  • Звернення до нотаріуса: що треба памʼятати?
    Нотаріуси не приймають для вчинення нотаріальних дій документи, які мають підчистки або дописки, закреслені слова чи інші незастережені виправлення, документи, тексти яких неможливо прочитати внаслідок пошкодження, а також документи, написані олівцем
    29.07.202574