• Посилання скопійовано

З'явилися зразки службових посвідчень працівників органів ДФС

Термін дії посвідчення працівника органів фіскальної служби не повинен перевищувати 3-х років, а радників керівництва ДФС на громадських засадах - 1-го року

З'явилися зразки службових посвідчень працівників органів ДФС

ДФС наказом від 23.10.2014 р. №207 затвердила:

1. Зразки службових посвідчень працівників органів Державної фіскальної служби;

2. Інструкцію щодо порядку зберігання, видачі і знищення таких посвідчень. 

Так, службове посвідчення працівника органів фіскальної служби усіх рівнів є офіційним документом, який засвідчує особу працівника фіскальної служби, підтверджує її повноваження, передбачені законодавством України, та ідентифікує його власника.

У посвідчення монтується безконтактний чіп з унікальним номером (кодом), який забезпечує можливість ідентифікації власника посвідчення.

У посвідченні обов'язково зазначаються прізвище, ім'я та по батькові працівника, посада, спеціальне звання, дати видачі та закінчення терміну дії посвідчення.

Термін дії посвідчення працівника органів фіскальної служби не повинен перевищувати 3-х років, а радників керівництва ДФС на громадських засадах - 1-го року.

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Первинні документи, типові форми»