Відповідно до пункту 4.5 Наказу ДПАУ від 31 грудня 2008 року №827 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо централізованого приймання та комп’ютерної обробки податкової звітності платників податків в ОДПС України» підставою про невизнання податкової звітності є:
відсутність підпису відповідних посадових осіб (факсиміле не дозволяється);
відсутність скріплення печаткою підписів платника податків;
відсутність обов’язкових реквізитів податкового документа;
відсутність обов’язкових додатків до податкової звітності, передбачених порядком заповнення відповідної звітності;
неможливість прочитати текст або цифри внаслідок пошкодження (наприклад, документи, залиті чорнилом або іншою рідиною, потерті);
наявність порваних аркушів, підчищень, помарок, виправлень, дописок і закреслювань;
подання ксерокопії звітних документів;
порушення загальних вимог оформлення документів податкової звітності.
У таких випадках працівники підрозділів ведення та захисту податкової звітності повинні в усній формі попередити платника податків про виявлені недоліки і наслідки приймання органами ДПС такої податкової звітності і запропонувати надати нову, оформлену належним чином.
Зазначимо, підприємці і далі скаржатися на податкові інспекції, які відмовляються приймати «збиткові» і навіть «нульові» декларації.