ДФС у Львівській області зазначає, що згідно з п. 11 розділу II Порядку №435, якщо юрособа або фізособи – підприємці не використовують працю фізосіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, Звіт за найманих працівників до органів доходів і зборів не подається.
Відповідно до пп. "б" п. 176.2 ПКУ особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати у строки, встановлені ПКУ для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається.
Враховуючи зазначене вище, податковий агент при заповненні податкового розрахунку за ф. №1ДФ не вказує відомості про найманих працівників, якщо протягом звітного податкового періоду на користь даних працівників не нараховувався та не виплачувався дохід.
Від редакції
Якщо на підприємстві звільнено усіх працівників, то останнім звітним періодом, за який подаватиметься зазначена вище звітність, має бути звітний період, у якому відбулося звільнення. Адже саме у день звільнення роботодавець має провести остаточний розрахунок із кожним працівником (крім випадків, зазначених у ст. 116 КЗпП).
Якщо після такого звільнення підприємство ліквідується або воно продовжуватиме існувати, але не матиме найманих працівників (обов'язки керівника виконуватиме один із засновників на громадських засадах) та не виплачуватиме доходів фізособам, така звітність до органу ДФС не подаватиметься.
Сповіщати податківців окремим листом про те, чому підприємство припинило подавати таку звітність, не потрібно.