• Посилання скопійовано

Як складати звіт про управління? Проект рекомендацій від Мінфіну

Мінфін оприлюднив проект Методрекомендацій зі складання звіту про управління. Нагадаємо, що цей звіт юрособи вперше мають подати за 2018 рік разом з річною фінзвітністю

Як складати звіт про управління? Проект рекомендацій від Мінфіну

Хто має подавати звіт про управління?

Цей звіт підприємства вперше мають подавати за 2018 рік разом з річною фінзвітністю. У разі подання підприємством консолідованої фінзвітності слід буде подавати консолідований звіт про управління.

Увага! Це не стосується бюджетних установ, мікропідприємств та малих підприємств. Вони цей звіт не подають.

А от середні підприємства мають право не відображати у звіті про управління нефінансову інформацію.

Такі особливості подання звіту про управління встановлено п. 2 оновленого у 2018 році Порядку №419. Про це детальніше читайте тут.

Хоча цей звіт і не є складовою фінзвітності, але якщо фінзвітність юрособи має бути оприлюднена, то оприлюдненню підлягає й такий звіт. Тобто він має бути  оприлюднений разом з аудиторським висновком на веб-сторінці або веб-сайті підприємства (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством, у форматі, який виключає можливість внесення змін до фінансової звітності іншими користувачами, та в єдиному електронному форматі, визначеному Мінфіном, на основі таксономії фінансової звітності за МСФЗ.

 

Форма звіту та його зміст

Насправді звіт про управління мав бути затверджений саме Мінфіном. Це передбачено ч. 4 ст. 11 Закону №996. Проте Мінфін цього так і не зробив. Хоча у проекті змін до НП(С)БО 1 та НП(С)БО 2 це передбачалося, але в затвердженому Наказі №564 про форму нового звіту вже не йдеться. Про сам проект таких змін ми писали тут та тут.

Отже, встановленої форми звіту про управління немає і, скоріш за все, за 2018 рік юрособам доведеться розробляти її самостійно.

Допомогти в цьому зможе оприлюднений на сайті Мінфіну текст проекту Методрекомендацій щодо складання звіту про управління (завантажити).

Навіть до їх затвердження, цей документ є досить цікавим і корисним.  Адже саме ним встановлюється мінімальний зміст звіту про управління.

З метою систематизації та співставності інформації він має формуватися за такими напрямами:

  1. організаційна структура та опис діяльності підприємства;
  2. результати діяльності;
  3. ліквідність та зобов’язання;
  4. екологічні аспекти;
  5. соціальні аспекти та кадрова політика;
  6. ризики;
  7. дослідження та інновації;
  8. фінансові інвестиції;
  9. перспективи розвитку;
  10. корпоративне управління (складають підприємства – емітенти цінних паперів, цінні папери яких допущені до торгів на фондових біржах або щодо цінних паперів яких здійснено публічну пропозицію).

Але цей Перелік є мінімальним та не вичерпним. Підприємство зможе розкривати й іншу інформацію про діяльність підприємства у звітному році (якщо вважатиме за доцільне).

Докладний аналіз порядку складання звіту та змісту кожного з вказаних напрямків наведемо в окремій аналітиці.

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»