• Посилання скопійовано

Перехід на електронну реєстрацію накладних - безкоштовний для клієнтів ПриватБанку

ПриватБанк надав корпоративним клієнтам можливість переходу на електронну форму реєстрації податкових накладних

Перехід на електронну реєстрацію накладних - безкоштовний для клієнтів ПриватБанку

Клієнти банку можуть створювати податкові накладні, реєструвати в Єдиному реєстрі та обмінюватися ними з контрагентами через Інтернет-банк «Приват24 для бізнесу». 

Сервіс безкоштовний як для клієнтів банку, так і для контрагентів – одержувачів накладних.

Накладні, що підлягають реєстрації, можуть імпортуватися з бухгалтерських систем (наприклад, з 1С) і підписуватися за допомогою відповідного електронно-цифрового підпису (ЕЦП) просто в інтерфейсі сервісу.

Ключі ЕЦП акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) ПриватБанку надаються клієнтам безкоштовно; підтримуються і поширені в країні сертифікати ЕЦП фіскальної служби.

Для одержувачів накладних, які не користуються «Приват24 для бізнесу», функціонує зовнішній портал – docs.pb.ua. Там вони зможуть отримати та побачити всі накладні, які виставлені на них через «Приват24 для бізнесу» клієнтами ПриватБанку. 

Детальніше про сервіс можна прочитати за посиланням, а обговорити на форумі «Дебету-Кредиту» з колегами і співробітниками банку - тут.

 

Джерело: ПриватБанк

Рубрика: «Дебет-Кредит»/Новини партнерів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Новини партнерів»