• Посилання скопійовано

Таблиця платника податку як панацея від зупинки ПН/РК: «7 хвилин» з Вікторією Величко

Поговоримо про можливість платників ПДВ забезпечити безперебійну реєстрацію податкових накладних та розрахунків коригування до них

Таблиця платника податку як панацея від зупинки ПН/РК: «7 хвилин» з Вікторією Величко

22 березня 2018 року набрала чинності постанова КМУ від 21.02.2018 р. №117, яка надала можливість платникові ПДВ подати Таблицю платника податку до ДФСУ. А це означає, що якщо Комісія ДФС прийме рішення до визнання цієї таблиці, то коди товарів, робіт та послуг, які вказані в ній, не надають можливості фіскальній службі в подальшому зупиняти або блокувати податкову накладну.

Тобто, якщо ми хочемо забезпечити собі безперебійну реєстрацію податкових накладних, маємо можливість щодо типових операцій подати Таблицю платника податку.

 

Як подати Таблицю та як її розглядатиме комісія?

Таблиця платника податку:

  • по-перше, подається до ДФС лише в електронному вигляді з обов’язковими поясненнями;
  • по-друге, розглядається комісією лише регіонального рівня впродовж 5-ти робочих днів з дня її отримання.

У рішенні податкова служба надає можливість реєструвати далі податкові накладні без зупинки. Але якщо податківці відмовлять в прийнятті цієї таблиці, то вони обов'язково повинні надати інформацію про причину відмови.

При поданні Таблиці треба враховувати і особливості постанови №117. Зокрема, в ній передбачено можливість реєстрації таблиці (тобто її прийняття) в обов’язковому порядку. Тобто платникові податку лише треба заповнити цю таблицю і вона в автоматичному режимі буде прийнята фіскальною службою.

Про це йдеться у п. 35 Постанови №117. У ньому чітко вказано, що Таблиця даних платника податку враховується ДФС в автоматичному режимі, якщо вона подається платниками податку-сільгосптоваривиробниками, які внесені до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та/або сільськогосподарськими товаровиробниками, які до  31 грудня 2016 р. застосовували спеціальний режим оподаткування, і є перелік чітко кодів, які визначені в постанові №35. Отже, якщо ці платники сільгосптоваровиробники будуть подавати Таблицю платника податку, вона буде прийнята в автоматичному режимі.

Це стосується особливих кодів і особливих видів товарів, робіт чи послуг, що стосується товаровиробників сільгосппродукції.

Є ще одна умова для прийняття таблиці. Вона стосується критерію, який називається розрахункова величина. Ми звикли це називати «навантаження», але в постанові це показник дій. Цей показник не повинен бути менший ніж 2%. Він розраховується за формулою, що вказана в постанові.

Крім навантаження є ще один показник. Це показник, який говорить, що сума ПДВ, зазначена в податкових накладних в поточному місяці, не повинна бути більшою ніж 1.4 помножений на максимальну місячну суму ПДВ за останні 12 місяців.

Тобто виконується дві умови:

1) податкове навантаження;

2) критерій щодо суми ПДВ.

Крім того, є ще одна умова – обсяг постачання товарів та послуг в податкових накладних та коригуваннях, складених за останні 12 календарних місяців, в реєстрі, зазначені в таблиці даних платника податку, становить понад 25% загального обсягу операцій з постачання за останні 12 місяців. Тобто, якщо у платника податку є всі три умови, то він має можливість отримати автоматичну реєстрацію.

 

Нюанси заповнення Таблиці платника податків

При заповненні Таблиці слід враховувати наступне:

1) таблиця складається лише за типовими операціями (тобто вони повинні були бути вже у вас здійснені);

2) якщо ви складаєте цю таблицю, КВЕД обов’язково повинен бути на картці в реєстраційній палаті;

3) при заповненні таблиці треба спочатку в рядку вказувати не лише те, що ви продаєте, а в наступному рядку вказувати, що ви купляли для цього. Тобто перший рядок – це реалізація, другий рядок – це придбання.

Якщо відбувається постійна реалізація товарів, не можна в четвертій графі вказувати спочатку весь перелік того, що продаєте, а потім в третій графі вказувати все, що придбали. Таблиця платника податку заповнюється лише рядок за рядком. Тобто перший рядок в четвертій графі вказуєте, що ви реалізуєте, наступний рядок, цей же товар вказуєте як придбання.

І ще одна обов’язкова умова – необхідно вказувати однакові коди. Тобто, якщо ви придбали товар 10 знаків, а продаєте його з 4 знаками, така таблиця ніколи не буде прийнята податковою службою.

Коди товарів та послуг в четвертій та третій графі повинні бути однаковими, якщо це реалізація. Якщо це виробництво, то доцільно в четвертій графі вказувати, що ви продаєте (окремий код), а потім для цього товару в третій графі ви набираєте все, що є складовими собівартості.

Якщо це послуги, також в четвертій графі вказуєте код послуги, а в третій графі – все що придбали для надання цієї послуги. У разі перевиставлення послуг буде однаковий код в четвертій та третій графі.

Тобто при заповненні таблиці в обов’язковому порядку треба виконувати не лише умови своєчасного подання, а ще й правила її заповнення.

 

Рекомендації

Надання Таблиці платника податку – це можливість реєструвати в подальшому податкові накладні без зупинення.

Зверніть увагу! Всі податкові накладні, всі таблиці платника податку, які були подані до 1 грудня 2017 року та прийняті ДФС, працюють з 22 березня 2018 року. Тобто всі таблиці, подані до нового року, працюють і зараз.

Для безперебійної роботи надавайте таблиці, отримуйте їх прийняття ДФС, та працюйте в звичайному режимі дуже зручно і комфортно.

Джерело: 7eminar.com

Рубрика: «Дебет-Кредит»/Новини партнерів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Новини партнерів»