Головна Усі новини «Дебет-Кредит» Новини партнерів

ФОП у Кабінеті платника податків: «7 хвилин» з Ольгою Хільчук

Поговоримо про використання Електронного кабінету платника податків фізособою-підприємцем


Електронний кабінет платника податків – це сервіс, який обслуговує Державна податкова служба. Він складається з двох частин – відкритої та приватної.

Розглянемо приватну частину. Щоб зайти до неї, необхідно скористатися електронним ключем платника податків, завантаживши його до даної служби. Обираємо електронний ключ, вводимо пароль та чекаємо завантаження. Натискаємо «Увійти» після успішного завантаження ключа. Приватна частина електронного кабінету платника податків складається з 20-ти розділів, кожен з яких є інформативним для ФОП:

  • розділ «Новини» показує короткі новини від ДПС;

  • розділ «Бланки податкової звітності» дозволяє завантажити будь-яку податкову звітність у діючому форматі на свій робочий комп’ютер для подальшого видруковування та подачі у паперовому вигляді до податкової інспекції;

  • «Електронний кабінет для громадян» буде корисний вам не як підприємцю, а як звичайній фізособі. У цьому розділі ви можете подати запит до податкової інспекції на отримання довідки про виплачені доходи на вашу користь, подати податкову декларацію про доходи як звичайна фізособа та використати інші функції даного розділу;

  • розділ «Договір про визнання електронних документів» буде корисним в тому випадку, якщо ви ще не підписали даний договір з вашою податковою інспекцією на визнання електронних документів. Тоді необхідно з випадаючого списку вибрати податкову інспекцію за місцем вашої реєстрації, заповнити необхідні реквізити договору та відправити його до податкової служби;

  • у розділі «Облікові дані платника податків» ви можете прочитати, на якій ставці єдиного податку ви знаходитесь, яка група єдиного податку, з якого періоду вона діє. Якщо ви є платником ПДВ, тут можна отримати інформацію про індивідуальний податковий номер, дату реєстрації платником даного податку тощо. Також тут відображається інформація про реєстрацію або припинення реєстрації РРО, що також може бути для вас корисним;

  • один з найбільш наповнених розділів – «Перегляд звітності». У ньому відображена уся подана вами звітність за період вашої діяльності. Тут можна відсортувати інформацію за роками, місяцями або за типом звітності. Кожна звітність відкривається, де можна отримати інформацію про те, коли ви її подали, чи вона є прийнята, подивитись квитанцію про прийняття звітності і усі розділи того чи іншого звіту;

  • у розділі «Ведення звітності» ви можете створити, записати, редагувати та відправити до податкової інспекції ту чи іншу звітність без використання додаткових платних сервісів;

  • наступні три підрозділи – «Вхідні та вихідні документи», «Листування з ДПС», «Заяви та запити для отримання інформації». Можна ними скористатися, щоб отримати довідку при відсутність заборгованості як платника податків. При цьому ця довідка прийде вам у Кабінет платника податків і немає необхідності відвідувати ту чи іншу податкову інспекцію;

  • розділ, який використовується чи не найбільше – «Стан розрахунків з бюджетом». Тут також за роками, інспекцією ви можете відсортувати ваші податки, які ви сплачуєте до бюджету. В кожному з цих підрозділів можна отримати інформацію про нарахування, сплату, наявну чи не наявну пеню/недоїмку/переплату тощо. Тут присутня інформація про податки, які ви сплачуєте як ФОП: військовий збір, єдиний податок, ПДФО, ЄСВ тощо. Так і про інші податки, які стосуються зарплати ваших найманих працівників. Кожен з цих податків можна відкрити та отримати інформацію про нарахування, сплату податку і кінцеве сальдо, скільки вам необхідно ще доплатити, а також якщо є нарахована пеня, то ви можете прочитати, з якого по який період вона нарахована, а також погасити її вчасно;

  • наступні підрозділи корисні для тих ФОП, які є платниками ПДВ. Ці підрозділи стосуються податкових накладних, розрахунків коригувань, ПДВ на вашому рахунку тощо;

  • також є розділ «Допомога», який відсилає вас на нову сторінку, де ви можете детальніше прочитати про ті чи інші податки.

А ще присутній експериментальний розділ в Кабінеті платника податків – «Експериментальний проект РРО». Цим розділом скористатися можуть ті платники податків, яким цікаво створення електронних розрахункових документів.

Джерело
7eminar.com
Рубрика:
«Дебет-Кредит» / Новини партнерів
Теги:
Підприємці , «7 хвилин» від 7eminar.com

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 0

Новини по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?