У всіх нас вона викликає більше питань ніж відповідей і саме це ще більше підігріває інтерес до особливостей її заповнення.
Оптимізму додає одне - нарешті світ і всі ми потроху виходимо із стану карантинних обмежень, із стану, коли до страху за власне здоров’я постійно приєднувався страх за те, яким буде твій завтрашній день. Кожен із нас провів час карантину та виходу з нього по-різному: хтось почав читати книги, хтось - більше приділяти уваги близьким, а вся команда компанії «Дебет Плюс» доклала максим зусиль щоб навіть у такий непростий час наші клієнти мали змогу вчасно формувати та подавати регламентовані звіти, отримувати консультації та оновлення системи. Саме тісна співпраця з клієнтами, відчуття своєї потрібності і важливості давала нам сили не дивлячись на всю нестабільність ситуації в світі вдосконалювати свій програмний продукт щоб зараз презентувати його оновлені можливості.
У когось може виникнути питання – «А навіщо взагалі щось змінювати та автоматизувати облік, якщо і зараз нас все влаштовує?». Але як розробники автоматизованої системи обліку ми точно знаємо, що така думка має місце лише до того часу, коли клієнт в повній мірі має змогу оцінити переваги швидкого пошуку інформації, формування регламентованих звітних та друкованих форм. Більше того – сучасного бухгалтера просто неможливо уявити наприклад за ручним рознесенням банківської виписки чи наприклад за визначенням собівартості продукції через ручну вибірку накопичених витрат. Ось саме з цією метою – з метою полегшення своїх трудових буднів – наші клієнти і починають роботу з програмним забезпеченням «Дебет Плюс».
Станом на сьогодні ми є однією із небагатьох компаній на ринку IT-послуг, яка отримала експертний висновок за № 1231 від 1 квітня 2021 року, який підтверджує відповідність програми вимогам технічного захисту інформації згідно з затвердженим спільним наказом Адміністрації Держспецзв’язку та Держспоживстандарту України від 25.04.2007 р. №75/91 та не підпадає під санкційні заборони. Для наших клієнтів це запорука стабільної роботи без остраху штрафів за використання забороненого програмного забезпечення та впевненість в нашому продукті, яка підтверджена перевірками та роками успішної роботи з клієнтами.
Намагаючись йти на крок попереду та бути завжди в курсі всіх законодавчих змін ми часто організовуємо зустрічі із спеціалістами в найрізноманітніших галузях. Останнє наше досягнення – розробка функціоналу по формуванню Об’єднаного звіту по ЄСВ та 1ДФ, який ми віддали своїм клієнтам абсолютно безкоштовно і задовго до дати його подання. Однак, практика показала, що наявність форми і її автоматичне формування лише полегшили етап зведення інформації, а ось питання по особливостях її заповнення в нестандартних ситуаціях у наших клієнтів ще залишаються. Саме це і наштовхнуло нас на ідею проведення on-line семінару, мета якого – допомогти бухгалтерам розібратися з усіма «підводними каменями» звіту та виявити слабкі місця в ньому. Допомагатиме нам в цьому провідний спеціаліст компанії «Тренінг Центр» - Блотнер Олександр, який на простих прикладах пояснить всім як працює цей далеко не простий звіт. Семінар заплановано на 30 червня 2021 на 10.00. Прийняти участь в семінарі зможуть всі бажаючі, які зареєструються на нашому сайті за посиланням.
Слід відмітити, що лекція на тему Об’єднаної звітності це далеко не єдиний сюрприз від нашої компанії, адже крім цього ми плануємо провести розіграш цінних призів, зокрема:
- електричний гриль,
- бутербродниця-вафельниця,
- сушарка для фруктів,
- 1 сертифікат на програму Дебет Плюс,
- 3 сертифікати зі знижкою 50% на програму Дебет Плюс,
- знижка 15% на програму Дебет Плюс всім учасникам семінару.
Тож запрошуємо всіх бажаючих на цікаву зустріч, де ми із задоволенням познайомимо Вас з нашими напрацюваннями та зробимо все можливе щоб допомогти Вам у веденні обліку з урахуванням всіх законодавчих змін!
В разі виникнення будь-яких питань, пов’язаних із проведенням семінару Ви можете звернутись до спеціалістів нашої компанії за телефонами, вказаними на сайті - debet.com.ua.