• Посилання скопійовано

Сім простих кроків для переходу на українське ліцензійне програмне забезпечення

Настав час перебороти звичку й прийняти вольове рішення – дати собі відповідь на питання «Чи продовжувати й далі підгодовувати агресора?». Щоб мати російське походження, продукту необов’язково мати назву російською мовою, а компанії бути зареєстрованій у рф. На жаль, в Україні непоодинокими є випадки, коли юридично компанії зареєстровані в Україні, але власниками, кінцевими бенефіціарами, є російські бізнесмени та компанії. «Чи готові Ви тихо спонсорувати ворога тільки тому, що просто звикли до інтерфейсу програми?»

Розглянемо простий алгоритм переходу з російського (чи іншого підсанкційного, похідного від нього) програмного забезпечення на українську програму для автоматизації бухобліку та фінансової звітності «Дебет Плюс».

 

1. Прийміть вольове рішення про відмову від російських програм.

Так, це складно. Ми швидко призвичаюємося до чогось одного — до легких думок, поглядів на речі, дороги на роботу, програми для обліку. Та непрості часи вимагають сьогодні від усіх нас складних рішень. І головне, щоб вони були правильними. Тож, запитаю ще раз: «Чи готові Ви тихо спонсорувати ворога тільки тому, що просто звикли до інтерфейсу програми?»

 

2. Ознайомтеся зі списком програм, які мають російське походження.

Про облікові системи (програми для автоматизації бухгалтерського та фінансового обліку), які мають російське походження чи зв’язки з країною-агресором, можна почитати в нашій попередній статті.

 

3. Переконайтеся в надійності обраного ПЗ.

В Україні існує Реєстр експертів з питань технічного захисту інформації (ТЗІ) — список виконавців експертних робіт із захисту інформації, які залучаються Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України під час проведення державних експертиз у сфері ТЗІ. Таким чином, кожна перевірена Держспецзв’язком програма включається до цього переліку та отримує експертний висновок про відповідність гарантіям технічного захисту інформації.

Сьогодні максимально довіряти можна тільки тим програмам, які мають висновок ТЗІ, що забезпечує захист вашої інформації, а вас убезпечує від причетності до «підсанкційних» та ворожих програм і компаній.

Програмний комплекс «Дебет Плюс» отримав експертний висновок за №1231 від 1 квітня 2021 року, який підтверджує відповідність програми вимогам технічного захисту інформації з рівнем гарантій Г-2 згідно з затвердженим спільним наказом Адміністрації Держспецзв’язку та Держспоживстандарту України від 25.04.2007 р. № 75/91 та не потрапляє під санкційні заборони (Указ Президента України № 133/2017  від 15 травня 2017 року вводить у дію рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та оновлено Указом Президента України від 21 червня 2018 року № 176/2018 «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» 21 червня 2018 року).

 

4. Підберіть конфігурацію під ваші потреби.

У бухобліку є як «базові компоненти» – облік заробітної плати, ТМЦ, ОЗ та МНМА, банківські та касові операції, — так і специфічні, характерні для конкретної галузі: облік продуктів харчування, батьківська плата, тарифікація, бюджетні зобов’язання тощо. Програмне забезпечення «Дебет Плюс» дозволяє компонувати всі ці підсистеми завдяки модульному підходу.

З повним переліком базових конфігурацій та галузевих рішень «Дебет Плюс» можна ознайомитися за посиланням. Якщо ви сумніваєтеся, яку саме комплектацію обрати, зверніться до наших менеджерів відділу продажів за детальними роз’ясненнями та допомогою.

 

5. Впевніться в наявності супроводу та підтримки.

Ні для кого не секрет, що «хороший інструмент» стає хорошим в умілих руках. Саме тому надважливими є підтримка програми в актуальному стані та швидкий пошук відповідей на всі питання. Спеціалісти компанії «Дебет Плюс» — це команда аналітиків, які постійно слідкують за змінами чинного законодавства; розробники, які щодня вдосконалюють та розширюють функціональні можливості програми; бухгалтери-консультанти, які готові зорієнтувати вас у різноманітті щоденних рутинних операцій та допомогти зекономити ваш час і сили.

Супровід від компанії «Дебет Плюс» гарантує вам підтримку та консультації за будь-яких умов, адже це не один спеціаліст, а команда фахівців різних сфер і галузей. Командна підтримка убезпечує вас від несподіванки залишитися один на один із програмою, яку немає кому оновлювати, та питаннями, на які немає кому дати відповіді!

 

6. Підпишіть договір та оплатіть години впровадження та/або супровід.

Проконсультуйтеся зі спеціалістами компанії про обсяги годин впровадження, які будуть використані для навчання ваших працівників роботі у програмі «Дебет Плюс», налаштуванню програми під потреби вашої організації та особливості облікової політики. Також не залишайте поза увагою подальший супровід та можливість зекономити кошти на пакетних рішеннях. Оформіть усі документи, щоб убезпечити себе в подальшому. 

 

Деталі пропозиції переходу з російського ПЗ дивіться за посиланням або уточнюйте у наших менеджерів. 

 

7. Навчайтеся та працюйте з перших днів.

Узгодьте процедуру внесення початкових залишків з використанням готових універсальних шаблонів, щоб мати змогу з перших днів використовувати програму «Дебет Плюс» для ведення бухгалтерського обліку та підготовки звітності, як внутрішньої, так і до державних контролюючих органів.

«Дебет Плюс» – це програмний продукт, розроблений в Україні і для України.

 

Про ці та інші можливості читайте на сайті debet.com.ua в розділі «Новини», дивіться відеопрезентації на нашому YouTube-каналі або зателефонуйте нам та отримайте розгорнуту відповідь на всі запитання щодо придбання, впровадження та підтримки програми «Дебет Плюс».

Рубрика: «Дебет-Кредит»/Новини партнерів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Новини партнерів»

  • Хмарні сервіси: переваги для бізнесу
    Раніше для роботи з великими обсягами інформаціями потрібна була потужна комп’ютерна техніка. Її регулярно необхідно було оновлювати, тримати штат спеціалістів, які б стежили за працездатністю електроніки
    05.03.202480
  • 5 причин вибрати iPhone 15 Plus для роботи
    Смартфон для роботи має бути збалансованим: достатньо потужним для вирішення професійних задач і водночас простим у керуванні. Як, наприклад, Епл Айфон з продуманою до дрібниць операційкою
    25.02.202414
  • Планшет для бухгалтерії: у чому користь цього пристрою
    Ведення бухгалтерського обліку – це громіздка та об’ємна справа. Зазвичай бухгалтери на великих підприємствах працюють за персональними комп’ютерами, на котрі встановлено ліцензійні програми для обліку та аудиту
    05.01.20242581
  • Фінанси у фокусі: найгарячіші тренди роботи для бухгалтерів у різних містах від експертів Jooble
    Сфера фінансів та бухгалтерії в Україні розвивається навіть під час війни. Розповідаємо про бухгалтерські тренди ринку праці та рівні доходів у різних містах
    29.12.202344
  • Навіщо бухгалтеру Макбук?
    Бухгалтер — працівник, на якому тримається фінансова, облікова та статистична складова бізнесу, а його головний інструмент — персональний комп’ютер. Його робота часто передбачає професійну активність 24/7, крім потужного компа з усіма потрібен ще й лептоп
    27.11.2023551