Національний банк, який у 2019 році отримав повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг, щороку отримує тисячі звернень від споживачів.
За минулий рік до НБУ їх надійшло майже 17 тис. Близько половини звернень – це питання споживачів, які потребують роз’яснень. Тому Національний банк періодично публікуватиме відповіді простою мовою на найпоширеніші запитання споживачів.
Учора Національний банк отримав майже 90 звернень громадян (це близько 65% усіх звернень упродовж дня), які стосувалися одного і того ж запитання, яке насправді є поза межами компетенції НБУ. Громадяни, які подають щорічні декларації майнового стану, просять Національний банк надати їм інформацію про всі відкриті ними рахунки в українських банках та інших фінансових установах.
Інформуємо, що Національний банк не збирає інформацію про рахунки громадян. НБУ веде рахунки лише банків-кореспондентів, Державної казначейської служби, міжнародних організацій, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та особові рахунки працівників Національного банку.
Щоб громадянам отримати інформацію про відкриті рахунки у банках та інших фінансових установах, а також про їхній стан, варто звертатися безпосередньо до самих установ, з якими вони мають укладені договори.