"ПриватБанк" відновив штатну роботу мобільного "Приват24", веб-версії та контакт-центру банку. Ці сервіси були тимчасово недоступними через аварійну ситуацію мережевого обладнання зранку 4 червня.
Про це РБК-Україна повідомили в прес-службі банку.
Як зазначається в повідомленні, процесинг "ПриватБанку", мережа банкоматів, терміналів самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працює у штатному режимі.
Нагадаємо, зранку 4 червня, у роботі програми Приватбанку "Приват24" стався збій.
При спробі увійти в додаток система видавала помилку, а контакт-центр був недоступний для дзвінків.
Зазначимо, збої в роботі програми "Приват24" трапляються регулярно. Як правило, технічні служби ліквідують проблеми протягом кількох годин. При цьому часто збій стосується не тільки оплати в інтернеті, але і роботи банкоматів і POS-терміналів.
Як повідомляло РБК-Україна, державний "ПриватБанк" продовжив до липня кредитні канікули для малого і середнього бізнесу і підприємців, введені з початку карантину в березні.
UPD_ о 18 годині 04.06.2020
З'явилася офіційна інформація щодо відновлення роботи: «За нею ПриватБанк відновлює штатну роботу веб та мобільного Приват24 для фізичніх та юридичних осіб, які були тимчасово недоступними через аварійну ситуацію мережевого обладнання. Контакт центр, процесинг ПриватБанку, мережа банкоматів, терміналів самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті працює у штатному режимі.»
UPD_о 18:45 04.06.2020
За новою інформацією від Приватбанка, робота електронного банку була цілком відновлена 4 червня о 18:45. Контакт центр, процесинг ПриватБанку, мережа банкоматів, терміналів самообслуговування та оплата картками у торговельній мережі та інтернеті, як і раніше, працюють у звичайному режимі.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!