ПриватБанк не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень з звичайних мобільних номерів. Як повідомили в службі безпеки банку, також Приватбанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карт.
За даними СБ банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилок абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карт клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв'язатися з невідомих номерів з метою отримання персональних даних клієнтів.
За фактом шахрайських розсилок банк разом з операторами зв'язку оперативно заблокували номера шахраїв і передали інформацію до кіберполіції. За попередніми даними, шахрайська розсилка велася зловмисниками із м. Запоріжжя.
Служба безпеки ПриватБанку в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, в тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.