Нацбанк у листі від 12.07.2018 р. №25-0008/37913 нагадав про необхідність формування та ведення банками електронних анкет клієнтів.
Відповідно до статті 64 Закону «Про банки і банківську діяльність» банк здійснює ідентифікацію, верифікацію клієнта (особи, представника клієнта) і вживає заходів відповідно до законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, до відкриття рахунка клієнту, укладення договорів чи здійснення фінансових операцій.
Вимога щодо ведення електронних анкет клієнтів встановлена п. 67 Положення №417. На її підставі Нацбанк вказав, що електронні анкети мають формуватися та вестися на клієнтів, при укладанні з банком договору:
- про зберігання цінностей або надання в майновий найм (оренду) індивідуального банківського сейфа;
- про надання послуг з інкасації коштів та перевезення валютних цінностей;
- про надання послуг з переказу грошових коштів (прийому платежів);
- для здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів (фондовому ринку).
Перелік інформації, що має міститися в анкетах клієнтів, наведений у додатках 2 - 7 до Положення №417.