Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку удосконалює процедуру ліцензування профучасників з управління іпотечним покриттям. На засіданні регулятора, що відбулося 7 лютого, були прийняті рішення про затвердження змін до Порядку та умов видачі ліцензії на провадження діяльності з управління іпотечним покриттям та її анулювання та про затвердження ліцензійних умов провадження професійної діяльності на ринку цінних паперів — діяльності з управління іпотечним покриттям.
За словами розробників документів, ці зміни було прийнято у зв’язку з новими законодавчими нормами, що, зокрема, передбачено набранням чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законів України щодо іпотечних облігацій».
«Документами встановлюються вимоги, обов’язкові для виконання при провадженні діяльності з управління іпотечним покриттям. Так, ліцензійні умови визначають відомості, які ліцензіат зобов’язаний подавати до Комісії. Крім того, у документах йдеться про підстави та порядок анулювання ліцензії та питання здійснення державного регулювання, нагляду та контролю у сфері діяльності управителя іпотечним покриттям», — зазначив Олег Науменко, директор Департаменту регулювання діяльності торговців цінними паперами та фондових бірж НКЦПФР.
Новими умовами визначено вимоги до банку та відповідний перелік документів для отримання ними ліцензії на провадження професійної діяльності з управління іпотечним покриттям.
Як стверджує О. Науменко, ці впровадження дозволять НКЦПФР організувати процес ліцензування не лише за останніми законодавчими нормами, але і зробити його більш ефективним та прозорим.
Зазначимо, що наразі ці документи подано для держреєстрації до Мін’юсту. Незабаром планується їх офіційне оприлюднення та набрання чинності.