Кабмін затвердив Порядок відшкодування непередбачених витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням з щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток. Порядок набирає чинності з 1 січня 2013 року одночасно з новим Законом про держслужбу.
Так, у разі непередбачених витрат у зв’язку з відкликанням з відпустки держслужбовцю відшкодовуються:
1) у разі відкликання його до виїзду на відпочинок, лікування:
втрати, пов’язані з поверненням квитків;
втрати, пов’язані з розірванням цивільно-правових договорів з організації відпочинку, лікування;
втрати, пов’язані з відмовою від бронювання квитків, місць проживання та інших послуг;
документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду та перебування в місці відпочинку (оформлення візи, страхування, дозволи, збори тощо);
2) у разі відкликання держслужбовця, який вже перебуває на відпочинку, лікуванні:
втрати, пов’язані із заміною (поверненням) квитка або придбанням нового (у разі неможливості повернути попередній квиток) до місця проживання;
витрати за оплачені невикористані дні відпочинку, лікування в разі неповернення відповідних коштів постачальником послуг (втрати при частковому поверненні коштів), у тому числі за цивільно-правовими договорами.