• Посилання скопійовано

Чи потрібно працівнику надавати трудову книжку при працевлаштуванні у 2025 році?

При працевлаштуванні працівник має надати роботодавцю низку документів. Серед них і трудова книжка (за наявності) або відомості про трудову діяльність з електронного реєстру застрахованих осіб

Чи потрібно працівнику надавати трудову книжку при працевлаштуванні у 2025 році?

Державна служба України з питань праці розповідає, що при оформленні трудових відносин між працівником і роботодавцем важливо дотриматися встановлених законодавчих вимог. Згідно з ч. 2 ст. 24 КЗпП, особа, яка влаштовується на роботу, зобов’язана подати:

  1. паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  2. трудову книжку (за наявності) або відомості про трудову діяльність з електронного реєстру застрахованих осіб;
  3. документ про освіту, кваліфікацію або спеціальність – у випадках, коли це вимагається для відповідної посади;
  4. документ про стан здоров’я – якщо така вимога встановлена законодавством (наприклад, для роботи в галузі охорони здоров’я, харчування тощо);
  5. військово-обліковий документ – для осіб, які підлягають військовому обліку;
  6. інші документи, передбачені законодавством залежно від специфіки роботи.

Джерело: Державна служба з питань праці

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»