
Нагадуємо! Граничним терміном для сканування паперових трудових книжок є 10 червня 2026 року
Як електронна трудова книжка замінила паперові? Чи обов’язково зараз вести паперову трудову книжку? Як провести сканування паперових трудових книжок та передачу даних до ПФУ? Що робити із паперовою трудовою книжкою після сканування? Про все це читайте у статті:
"Сканування паперових трудових книжок: залишилося вже менше року!"
У Федерації профспілок України запитали:
Які мають бути дії кадровика, який вже почав вносити відомості в розділ, що не передбачений для записів про роботу?
Фахівці відповіли, що у такому разі можна скористатися загальним правилом, визначеним Інструкцією про порядок ведення трудових книжок, щодо виправлення неправильних записів.
Після запису про прийняття на роботу після відповідного порядкового номера, дати внесення запису пишеться: «Запис за №таким-то є недійсним», після чого відповідно до розділу 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок видається вкладиш до трудової книжки.
Слід зазначити, що видається він у тому самому порядку, як і трудова книжка, і без неї він недійсний.
***
Читайте також: