Підприємець, у якого є наймані працівники, повинен вести кадрове діловодство
Підприємець, який використовує найману працю, є роботодавцем (або власником підприємства), а отже на нього покладається обов’язок щодо ведення всіх документів, передбачених законодавством про працю
Як роз'яснило Держпраці, у розумінні діючого законодавства про працю, фізична особа-підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем (або власником підприємства), а отже на нього покладається обов’язок щодо ведення всіх документів передбачених законодавством про працю, а саме:
- відомості про нарахування та виплату заробітної плати найманим працівникам,
- журнал реєстрації наказів,
- журнал обліку руху трудових книжок працівників та вкладишів до них,
- табелі використання робочого часу працівників,
- належно затверджений графік відпусток найманих працівників,
- посадові інструкції для найманих працівників та ін.
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.