Головна Усі новини Праця та соціальний захист Трудові відносини

Працевлаштування працівника: яким має бути пакет документів?

Фахівці Держпраці нагадали, яким чином документально оформити прийняття працівника на роботу

Держпраці у Львівській області повідомила, що за ст. 24 КЗпП при укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу,
  • трудову книжку,
  • у випадках, передбачених законодавством – документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), стан здоров’я та інші документи.

Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому КМУ.

Тобто при прийнятті працівника на роботу необхідні наступні документи:

  1. заява працівника та наказ роботодавця про прийняття на роботу,
  2. повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу,
  3. запис у трудову книжку про прийняття на роботу, та ознайомлення працівника із умовами праці, посадовою інструкцією та правилами трудового розпорядку.

***

Читайте також:

Джерело
Держпраці у Львівській області
Рубрика:
Праця та соціальний захист / Трудові відносини
Теги:
Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 8

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?