ДФС у Тернопільській області нагадує, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до початку роботи працівника одним із таких способів:
- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається до початку роботи працівника за формою згідно з додатком до постанови КМУ від 17.06.2015 р. №413.
Відзначимо, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку про за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором.
***
Читайте також:
- Як ФОП-роботодавець має оформити працівника на роботу, аби його не оштрафували?
- ДПІ нагадує: подавати повідомлення про прийняття на роботу поштою не можна!
- На новоствореному підприємстві призначено керівника: чи подавати повідомлення про прийняття на роботу?
- Все про подання та скасування повідомлення про прийняття працівників – в одному роз'ясненні від ДФС
- Прийняття на роботу працівників «заднім числом» не врятує від штрафу у 111690 грн, – судова практика
- Прийняли нового працівника, а повідомлення до ДФС не подали: який штраф?