• Посилання скопійовано

Мінцифра оприлюднила алгоритм для бронювання ІТ-фахівців

Експерти Мінцифри презентували новий алгоритм та зразки документів бронювання IT-фахівців. Але, як відомо, головним критерієм є належність підприємства до резидентів Дія Сіті

Мінцифра оприлюднила алгоритм для бронювання ІТ-фахівців

14 лютого ІТ Комітет Європейської Бізнес Асоціації провів зустріч з експертами Міністерства цифрової трансформації України для обговорення нового порядку бронювання військовозобов’язаних працівників ІТ бізнесу, визначеного Постановою КМУ №76. Зокрема, в Міністерстві презентували новий алгоритм бронювання IT-фахівців та відповіли на уточнюючі запитання.

Нагадаємо, з 31 січня в Україні діє новий алгоритм бронювання військовозобов’язаних для підприємств (що не виконують мобілізаційне завдання), який дозволяє забронювати до 50% військовозобов’язаних працівників. Головним нововведенням Постанови КМУ №76 для ІТ-індустрії є включення до критеріїв визначення підприємств, установ і організацій, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період – критерію «підприємство є резидентом Дія Сіті». Це важлива ремарка для усього ІТ, позаяк через специфіку індустрії виконання вимог 3+ критеріїв із переліку, без урахування резидентства в Дія Сіті, є доволі складним моментом. Тому ми дуже дякуємо Мінцифрі за підтримку індустрії у цьому контексті та імплементацію критерію, пов’язаного з Дія Сіті.

Під час зустрічі представники Мінцифри поділилися докладною презентацією – як, куди і в якому порядку звертатися для бронювання працівників (гайд доступний за посиланням).

Окремо зауважимо, що наразі в Мінцифри доопрацьовують критерії, за якими здійснюється визначення підприємства, яке має важливе значення для галузі національної економіки, що мають встановлюватися Міністерствами для відповідальної сфери. Тож у найближчому майбутньому очікуємо на публікацію таких критеріїв.

Щодо строків розгляду заявок на бронювання представники Мінцифри запевнили, що намагатимуться надавати зворотній зв’язок максимально оперативно (впродовж тижня), за що ми вкотре дякуємо. Але водночас варто розуміти, що у разі надмірного навантаження (тобто у разі дуже великої кількості заявок) ці строки можуть збільшуватися.

Джерело: Європейська Бізнес Асоціація

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»