Часто застраховані особи звертаються до органів Пенсійного фонду України за отриманням довідок ОК-5 та ОК-7. Розповідає ПФУ.
У цих довідках містяться індивідуальні відомості про застраховану особу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Отримати довідки ОК-5 та ОК-7 можна кількома способами: безпосередньо у будь-якому сервісному центрі Пенсійного фонду України, пред’явивши паспорт та довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код), або онлайн — на порталі ДІЯ чи у мобільному застосунку ДІЯ або через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, або у мобільному застосунку «Пенсійний фонд».
Пропонуємо покрокову інструкцію: «Як отримати довідки ОК-5 чи ОК-7 через вебпортал Фонду».
- Зайдіть на вебпортал електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.gov.ua). Натисніть «Вхід» та авторизуйтесь у будь-який зручний для вас спосіб (за допомогою кваліфікованого електронного підпису або логіну та паролю, або системи ID.GOV.UA, або Дія.Підпис).
2. У меню зліва, у розділі «Комунікації з ПФУ», оберіть пункт «Запит на отримання електронних документів».
3. У полі «Тип звернення» оберіть «Довідка ОК-5» або «Довідка ОК-7» (загальні дані вже будуть заповнені системою).
4. Надайте згоду на передачу та обробку своїх персональних даних та натисніть «Відправити до ПФУ».
5. Перевірте наявність сформованої довідки в розділі «Мої звернення», до якого документ після формування надійде автоматично протягом кількох хвилин.
- За бажання завантажте довідку на зйомний носій чи на власний цифровий пристрій.
***
Читайте також: Довідки ОК-5 та ОК-7: коли та як їх отримати?