• Посилання скопійовано

З 2 жовтня оновлено правила бронювання працівників через Дію: що змінилося?

За новими правилами бронювання працівників через Дію до списку мають включатися військовозобов’язані, які взяті на персональний військовий облік на підприємстві. Також змінено правила перевірки для позитивного рішення для бронювання та зміст списку працівників

З 2 жовтня оновлено правила бронювання працівників через Дію: що змінилося?

Нагадаємо, що ще на початку літа Кабмін постановою від 05.06.2024 №650 оновив Порядок бронювання працівників і затвердив Порядок їх бронювання за допомогою порталу «Дія».

Він визначає механізм бронювання під час воєнного стану військовозобов’язаних, які працюють або проходять службу: 

  • в органах державної влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування (далі – державні органи); 
  • на підприємствах, в установах та організаціях, які є критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період (далі – підприємства); 
  • на підприємствах, в установах та організаціях, які є критично важливими для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період (далі – установи).

Мінекономіки та інші відповідні державні органи створюють та редагують Перелік таких роботодавців. 

Докладно про цей Порядок ми писали тут.

Окремо ми писали про новий обов’язок для таких роботодавців – надавати дані про зміни у трудових відносинах до ПФУ. 

А тепер розповімо про зміни, які внесено до Постанови №650 Постановою КМУ від 01.10.2024 №1125.  

Її опубліковано в «Урядовому кур’єрі» від 02.10.2024. Тож оновлені правила щодо бронювання через Дію працюють з 2 жовтня. 

 

Списки для бронювання: які дані працівників треба відображати

З 2 жовтня змінено п. 13 Порядку, яким встановлено нюанси подання списків державними органами, підприємствами, установами, які включені до Єдиного переліку. 

Тепер до списків включаються військовозобов’язані, які взяті на персональний військовий облік у відповідному державному органі, підприємстві, установі. 

Тобто до списку для бронювання можна включати тільки тих працівників, які взяті на персональний військовий облік на вашому підприємстві. 

Водночас внесено зміни до змісту списку щодо відомостей про працівників. 

Відтепер крім тих, що і раніше зазначалися у списку (а це прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), ідентифікаційний номер та строк дії відстрочки), потрібно буде зазначати нові.

Ними є:

  • реквізити військово-облікового документа (у паперовій або електронній формі); 
  • військово-облікова спеціальність;
  • дата уточнення військово-облікових даних.

 

Зміни щодо перевірки працівників з метою надання бронювання

Відповідно змінилися й правила перевірки працівників з метою надання бронювання.

За новою редакцією п. 19 Порядку №650 у разі позитивного результату перевірки, проведеної відповідно до пункту 18 цього Порядку, засобами Реєстру військовозобов’язаних переведення військовозобов’язаного на спеціальний військовий облік на строк дії відстрочки здійснюється автоматично у разі, коли військовозобов’язаний:

  • перебуває на військовому обліку та має військово-обліковий документ (у паперовій або електронній формі);
  • уточнив дані щодо перебування на військовому обліку;
  • не перебуває у розшуку.

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»