
В одному з коментарів до посту на офіційній сторінці Дії в Фейсбуці роботодавець поділився кейсом своєї проблеми: він перебронював працівників, у всіх бронювання продовжилося лише до 31 березня. При цьому критичність підтверджена.
У Дії прямою відповіді немає. Але наведені можливі причини такого результату. Всім роботодавцям слід теж їх переглянути для розуміння. Дія нагадала, що за змінами до Порядку:
- Компанії мають можливість отримати нову критичність до 31 березня та перебронювати своїх працівників на термін до 12 місяців.
- Опрацювання заяв з новою критичністю залишається протягом 1 дня.
- Компанії зі старою критичністю можуть бронювати своїх працівників ще місяць, їх бронювання діятиме до 31.03. (Якщо їх критичність не закінчиться раніше).
Які наслідки перебронювання для працівників?
Окремо Дія вказала на наслідки для працівників. Для працівників це означає, що:
- Якщо станом на день публікації постанови №208 (тобто 26.02.2025) є бронювання — бронювання діє до 31 березня.
- Якщо бронювання закінчилась до дня публікації постанови №208 (тобто 26.02.2025) — бронювання не продовжується.
- Якщо бронювання було до травня (як приклад) — воно буде скасовано 31 березня.
Але чому не спрацьовує, що компанії мають можливість отримати нову критичність до 31 березня та перебронювати своїх працівників на термін до 12 місяців - на це Дія не відповіла. Але саме в цьому поки проблема. Тож треба почекати, аби ця функція запрацювала.