
Наразі якщо при отриманні відомостей про новоприйнятих працівників з Реєстру військовозобов’язаних на порталі «Дія» працівника немає в переліку, роботодавцям техпідтримка Дії рекомендує заповнити відповідну google-форму. Про це йдеться в коментарях до посту Дії.
Термін розгляду google-форми не обмежений, оскільки інформацію передають для перевірки та виправлення ситуації у ПФУ та «Оберіг».
![]()
Деякі кадровики не чекають на вирішення долі від ПФУ та Оберіг та аналізують ситуацію ще самі. Так, у публікації Кадровик.ua наведено один із варіантів вирішення проблеми: «Як варіант, можна звернутися до ПФУ особисто або в особистому кабінеті на порталі ПФУ, аби перевірити анкетні дані. Проблема може бути у не оновлених даних у разі заміни паспорта на id-картку. Тому для коректного відображення даних у реєстрі застрахованих осіб працівникам, у разі зміни анкетних даних, необхідно оновити дані у ПФУ шляхом особистого відвідування або через особистий кабінет».
Алгоритм дій роботодавців
При помилках в анкетних даних слід звертатися до самого працівника, аби він зайшов на е-портал послуг ПФУ та виправив в ньому свої дані. Й якщо помилка в цьому, то після оновлення даних через день-два в Дії має вже зʼявитися інформація.
Від себе додамо, що помилки можуть бути і з боку Оберегу щодо даних паспорта, ПІБ або ідентифікаційного номера військовозобовʼязаного. Й тоді ці дані можуть виправити лише фахівці Оберегу, а роботодавцю доведеться тільки чекати на вирішення.