
Якщо в мобільному застосунку «Резерв+» відсутні дані щодо відстрочки у разі її наявності, це означає, що оператор Територіального центру комплектування не вніс дані в реєстр.
Як передає Укрінформ, про це розповіла заступниця Міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко у телеетері.
«"Резерв+" відображає все, що оператор ТЦК вносить в "Оберіг" (Єдиний електронний реєстр призовників, військовозобов'язаних та резервістів – ред.). Якщо на руках є папірець про відстрочку, а у "Резерв+" його немає, то це означає, що оператор ТЦК не вніс дані у реєстр. Потрібно звернутися до служб підтримки, і оператор внесе ці дані в реєстр. Це відобразиться у "Резерв+"», – сказала Черногоренко.
За її словами, під час замовлення відстрочок через «Резерв+» послуги оператора не потрібні.
«Як тільки ви замовляєте цю відстрочку, то ми перевіряємо це в інших реєстрах. Наприклад, в реєстрі актів цивільного стану, якщо це багатодітні батьки, і складаємо результат одразу в "Оберіг", і в режимі двох-трьох секунд ви бачите це в "Резерв+". Ми вчора додали в "Резерв+" третій тип онлайн-відстрочок – це багатодітні батьки. Спершу для тих, хто має трьох або більше неповнолітніх дітей в одному шлюбі», – додала заступниця.
Вона зазначила, що це пов'язано з синхронною роботою з іншими реєстрами. Також ці дані мають бути отримані з Державного реєстру актів цивільного стану Мін'юсту.
«Для того щоб цією відстрочкою скористатися, а я нагадаю, що вже більше 150 000 людей скористалися відстрочкою в смартфоні, потрібно авторизуватися в "Резерв+" і завантажити свій військово-обліковий документ, натиснути пункт "Подати запит на відстрочку". Кілька кліків, трохи очікування і статус відстрочки відображається у вашому військовому документі», – зауважила Черногоренко.
Вона нагадала, що онлайн-відстрочка має юридичну силу і повністю заміняє паперовий документ. Також у планах Міноборони реалізувати кожен тип відстрочок в наступній черзі.