• Посилання скопійовано

Увага! Вже надходять квитанції №2 щодо нових повідомлень про прийняття (оновлено)

Якщо отримали квитанцію №2 про неприйняття повідомлення, необхідно або звернутись до контакт-центру ПФУ або одразу на порталі ПФУ через звернення надіслати цю другу квитанцію. Швидше за все попри негативну відповідь у квитанції повідомлення все ж прийнято

Увага! Вже надходять квитанції №2 щодо нових повідомлень про прийняття (оновлено)
  • Бланк Повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту), а також іншу корисну інформацію про цю форму дивіться за посиланням.

  • Форму бланку Повідомлення про прийняття працівника на роботу затверджено Постановою КМУ від 17.06.2015 №413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним
    органам про прийняття працівника на роботу» (із останніми змінами, внесеними Постановою КМУ від 21.02.2025 №184).

  • Інструкцію із заповнення та подання цього бланку від редакції «Дебет-Кредит» читайте за цим посиланням, а ще більше корисних інструкцій щодо бланків податкової та статистичної звітності дивіться тут.

  • Актуальна база бланків звітності, договорів, типових форм, заяв і первинних документів (усього понад 900 бланків та типових форм) – на нашому сайті у розділі бланків.

  • Всі новини від редакції «Дебет-Кредит» про трудові відносини дивіться за посиланням.

Ми вже вказували, що з 1 травня почали діяти нові формати для подання повідомлень про прийняття нових працівників в е-формі. З цієї дати подавати як в е-вигляді, так і в паперовій потрібно тільки повідомлення за новою формою.

Але, як свідчать коментарі до нашої новини, щось з оновленням пішло не так, і роботодавці ці два дні не отримують квитанцію №2 щодо приймання нової форми.

Що із цим робити роботодавцям, розберемося далі.

 

Правила надсилання квитанції №1 та №2

Перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня. 

У ній повідомляється про результати автоматизованої перевірки. 

У разі негативних результатів – у першій квитанції повідомляється про неприймання електронного документа зі зазначенням причин. У такому випадку друга квитанція не формується. 

Друга квитанція формується не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами. 

Вона є підтвердженням про приймання (реєстрацію) або повідомленням про неприймання в контролюючому органі електронного документа.
Про це ми писали тут.

 

Якщо другої квитанції немає, що це означає?

Оскільки жодних зауважень і відмови в першій квитанції немає, можна зробити висновок, що ДПС повідомлення про приймання прийняла. Підтвердження у вигляді квитанції №2 поки що немає, але, найімовірніше, це технічна проблема, яку податківці швидко вирішать. Тобто є підстави сподіватися, що другу квитанцію, хоч із запізненням, буде надіслано, 

Тож всім треба зачекати на появу другої квитанції або пояснень від ДПС щодо подальших дій та наслідків. Переподавати ще раз повідомлення зараз не треба. 

Звісно, не виключений варіант, що збій у ПЗ ДПС був серйозний і що податківці проситимуть надіслати повідомлення ще раз. Але оскільки це їх збій, в якому роботодавці не винні, вони свій обов'язок виконали - то штрафів за таке переподання не має бути. 

 

UPD_05.05.2025 Почали надходити квитанції №2
5 травня роботодавці вже почали отримувати кв. №2. Про це йдеться в одному з постів нашого Клубу бухгалтерів у Фейсбуці.
Проте не всі не позитивні, є й з причиною - Пакет не прийнято [05] відповідно до отриманого результату обробки від Пенсійного фонду України. Тим, хто отримав відмову у прийнятті, треба дізнаватися у ПФУ - чи світиться він, як прийнятий. Бо за даними роботодавців, у ПФУ за такими неприйнятими повідомленнями  працівники включено у перелік. 

 
 
Порада від експерта
Антон Янко у своєму Телеграм-каналі радить зробити так:

Якщо отримали другу квитанцію про неприйняття повідомлення, необхідно або звернутись до контакт-центру ПФУ 0 800 503 753, або одразу на порталі ПФУ через звернення надіслати цю другу квитанцію.
Швидше за все попри негативну відповідь у квитанції повідомлення все ж прийнято.
 
UPD_09.05.2025
Ті роботодавці, хто отримав квитанції №2 з помилкою 05, мали отримати нову квитанцію №2 з інформацією щодо прийняття. Тож виходить, що ПФУ та ДПС виправили технічну помилку й автоматично розіслали нові квитанції. Про це читайте тут.

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»