
Ми вже писали, що 5 травня роботодавці почали отримувати кв. №2.
Проте не всі не позитивні, є й з причиною – Пакет не прийнято [05] відповідно до отриманого результату обробки від Пенсійного фонду України. Тим, хто отримав відмову у прийнятті, треба дізнаватися у ПФУ – чи світиться він як прийнятий. Бо за даними роботодавців, у ПФУ за такими неприйнятими повідомленнями працівники включені до переліку.
Тоді ми зазначали: якщо отримали другу квитанцію про неприйняття повідомлення, потрібно або звернутися до контакт-центру ПФУ 0 800 503 753, або одразу на порталі ПФУ через звернення надіслати цю другу квитанцію.
Найімовірніше, попри негативну відповідь у квитанції, повідомлення все ж таки прийнято.
Наразі є інформація, що ті, хто отримав квитанції з помилкою 05, отримали нову квитанцію №2 з інформацією щодо прийняття. Про це йшлося в нашому Клубі бухгалтерів у Фейсбуці.
Тож виходить, що ПФУ та ДПС виправили технічну помилку й автоматично розіслали нові квитанції.
Тому роботодавцям треба зайти до Е-кабінету та перевірити цю інформацію.