ПФУ розповідає, що подана через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України заява про призначення пенсії та необхідні документи мають бути опрацьовані не пізніше 10 днів після подання. Якщо в результаті аналізу поданих документів виявлено будь-які недоліки, заяві надається статус «Відсутні документи або некоректності в документах».
Коли заяві надано такий статус, користувач має можливість доповнити її необхідними скан-копіями (з урахуванням інформації у повідомленні, що надійшло в особистий кабінет) та надіслати до Пенсійного фонду України повторно. Для цього призначено кнопку «Замінити документи», яка відкриває екранну форму раніше заповненої заяви.
Натиснувши кнопку «Додати файл», можна приєднати скан-копії додаткових (або виправлених) документів.
Для надсилання відкоригованої заяви до Фонду потрібно натиснути кнопку «Відправити в ПФУ». При цьому сама заява повторно вже не формується та не підписується, а залишається саме в тому вигляді, який було первинно сформовано та подано користувачем до Фонду.