МОЗ наказом від 02.08.2021 р. №1609 (зареєстрований в Міністерстві юстиції від 20.08.2021 р. за №1104/36726) внесло зміни до:
1. Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян.
З неї виключено норму п. 1.7 розділу 1, згідно з якою на період проведення карантинних заходів було дозволено видавати листки непрацездатності на підставі звернення та опитування хворого за допомогою засобів телефонного зв'язку або інтернет-телефонії лікарем, який надає первинну медичну допомогу, з обов'язковим відповідним записом у медичній карті амбулаторного хворого, терміном до 5 календарних днів.
Уточнено, що формування медичних висновків буде здійснюватися тільки після особистого огляду хворого лікуючим лікарем, про що має бути зроблено відповідний запис у Реєстрі медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров'я з обґрунтуванням тимчасової непрацездатності.
Відповідно також вилучено норму, якою дозволялося на період проведення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню гострої COVID-19, формувати медичні висновки в амбулаторних умовах надання медичних послуг лікарем, який надає первинну медичну допомогу, на підставі звернення та опитування хворого за допомогою засобів телефонного зв'язку або інтернет-телефонії, засобів телемедичного зв'язку.
Цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ було опубліковано в "Офіційному віснику" №69 від 07.09.2021 р. Відповідно він почав діяти з 7 вересня.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!