«Помилки в електронних листках непрацездатності. Запити на зміну страхувальника та створення копій листків непрацездатності правонаступникам», – тема вебінару, який відбувся у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини.
Спікер заходу – начальниця Відділу перевірки правильності розрахунку розміру страхових виплат у зв’язку із тимчасовою втратою працездатності Ірина Палій інформувала присутніх з таких питань:
- формування електронного листка непрацездатності;
- внесення змін до анкети застрахованої особи;
- перелік послуг, які можна отримати в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду;
- алгоритм дій щодо усунення помилки в листку непрацездатності;
- алгоритм дій у разі відсутності електронного листка непрацездатності на вебпорталі Пенсійного фонду;
- заміна страхувальника у сформованих листках непрацездатності після подання звітів або повідомлень про прийняття на роботу;
- формування запитів щодо заміни страхувальника;
- оплата листків непрацездатності правонаступником;
- формування запиту на створення копій листків непрацездатності.
Увагу слухачів звернули на те, що за наявності помилки в особистих даних працівника в електронному листку непрацездатності, після усунення помилки в реєстрі застрахованих осіб страхувальнику необхідно звернутися з листом до Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області з питання виправлення даних в електронному листку непрацездатності.
Ознайомитись з інформаційними матеріалами тут.