• Посилання скопійовано

Підкориговано Порядок оформлення і подання скарг платниками податків

Уточнено, що рішення за результатами розгляду скарги платника податків приймає керівник контролюючого органу (його заступник або уповноважена особа)

Підкориговано Порядок оформлення і подання скарг платниками податків

Мінфін наказом від 28.07.2017  р. №670 (зареєстрований у Мін'юсті 01.08.2017 р.) вніс зміни до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами.

Зміни стосуються змісту рішення про результати розгляду скарги та його вручення. Уточнено, що рішення за результатами розгляду скарги платника податків приймає керівник контролюючого органу (його заступник або уповноважена особа). Оригінал рішення після зазначення реєстраційного номера вихідної кореспонденції надсилається (надається) платнику податків.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Точна дата публікації поки що невідома.

Автор: «Дебет-Кредит»

На підставі: Міністерство фінансів України

Рубрика: Право і відповідальність/Оскарження

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Оскарження»