• Посилання скопійовано

У Раді бізнес-омбудсмена назвали держоргани, на які найчастіше скаржиться бізнес

Рада бізнес-омбудсмена у першому кварталі 2018 року отримала левову частку скарг від бізнесу. Серед тем скарг лідирують питання оподаткування

У Раді бізнес-омбудсмена назвали держоргани, на які найчастіше скаржиться бізнес

Рада бізнес-омбудсмена у першому кварталі 2018 року отримала левову частку скарг від бізнесу з податкових питань. Про це розповів на брифінгу в п'ятницю, 4 травня, бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета, передає РБК-Україна.

На дії ДФС надійшло 67% скарг з усіх, які бізнес направляв у січні-березні. Більше двох третин всіх звернень щодо ДФС стосувалася затримки реєстрації податкових накладних. В цілому ж, за словами бізнес-омбудсмена, порівняно з попереднім кварталом, скарг з податкових питань стало менше.

«Щодо блокування податкових накладних кількість скарг зменшилась на 17%. Але треба мати на увазі, що за цей період система автоматичної реєстрації податкових накладних була припинена. Тобто, це був залишковий ефект попередніх періодів. Але, вже спостерігаючи за діями відновленої системи, ми бачимо, що останнім часом кількість скарг щодо блокування податкових накладних скорочується», - зазначив Альгірдас Шемета.

Разом з тим, за його словами, зросла кількість звернень щодо кримінальних проваджень з боку ДФС - на 25% більше, ніж в IV і I кварталах минулого року, а також на 75% стало більше скарг з питань, пов'язаних з розірванням договорів про визнання електронної звітності. На другому місці за скаргами – правоохоронні органи.

Їх частка серед усіх звернень за підсумками першого кварталу склала 11%. Як розповів Шемета, суттєво зросла кількість скарг на дії Генеральної прокуратури.

«Правоохоронним органам, починаючи з 2016 року, практично в кожному кварталі ми бачимо збільшення кількості звернень. Але в першому кварталі цього року дещо скоротилися темпи зростання. Кількість скарг зростала не так швидко, як раніше. Але все одно виросла, в основному через збільшення скарг на прокуратуру – на 50% у порівнянні з попереднім кварталом», - уточнив бізнес-омбудсмен, додавши, що на початку року на третину скоротилися звернення бізнесу на дії СБУ.

Частка скарг на державні регулятори і органи місцевого самоврядування склала 8% і 3% відповідно від загальної кількості.

Нагадаємо, раніше Шемета заявив, що претензії податкової до бізнесу в 90% випадків є неправомірними.

Усі новини на тему>>

Джерело: РБК-Україна

Рубрика: Право і відповідальність/Оскарження

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Оскарження»