• Посилання скопійовано

В Україні запрацювали нові правила для мобільних операторів

Нові правила надання та отримання телекомунікаційних послуг сьогодні вступили в силу після публікації в "Урядовому кур’єрі". Серед іншого, він забороняє операторам нав’язувати послуги або підключати їх автоматично.

В цілому документ конкретизує вимоги для загальнодоступних послуг і встановлює уніфіковані вимоги, які не залежать від виду послуг і способу їх надання.

Велика увага в правилах приділена питанням захисту прав споживачів та конкретизації обов’язків операторів і провайдерів телекомунікацій при наданні телекомунікаційних послуг.

Крім того, згідно з документом, оператори будуть зобов’язані до початку надання послуги інформувати споживача про її найменування і тариф. А після отримання послуги компанія повинна буде повідомити клієнту, скільки грошей у нього було списано з рахунку. Правилами також передбачається, що якщо абонент не замовляв додаткову послугу, то оператор не може її нав’язувати або надавати автоматично, а потім змушувати відмовитися від неї.

Також мобільні оператори тепер повинні вказувати час, протягом якого тариф змінюватися не буде, а після цього терміну зобов’язані попереджати кожного абонента про зміну умов.

Нагадаємо, попередні правила були затверджені в 2005 році.

Рубрика: Право і відповідальність/Захист прав споживачів

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Захист прав споживачів»