Нові правила надання та отримання телекомунікаційних послуг сьогодні вступили в силу після публікації в "Урядовому кур’єрі". Серед іншого, він забороняє операторам нав’язувати послуги або підключати їх автоматично.
В цілому документ конкретизує вимоги для загальнодоступних послуг і встановлює уніфіковані вимоги, які не залежать від виду послуг і способу їх надання.
Велика увага в правилах приділена питанням захисту прав споживачів та конкретизації обов’язків операторів і провайдерів телекомунікацій при наданні телекомунікаційних послуг.
Крім того, згідно з документом, оператори будуть зобов’язані до початку надання послуги інформувати споживача про її найменування і тариф. А після отримання послуги компанія повинна буде повідомити клієнту, скільки грошей у нього було списано з рахунку. Правилами також передбачається, що якщо абонент не замовляв додаткову послугу, то оператор не може її нав’язувати або надавати автоматично, а потім змушувати відмовитися від неї.
Також мобільні оператори тепер повинні вказувати час, протягом якого тариф змінюватися не буде, а після цього терміну зобов’язані попереджати кожного абонента про зміну умов.
Нагадаємо, попередні правила були затверджені в 2005 році.