Скаржитися можна не тільки на якість послуг, а й на неправильне ціноутворення. У Нацкомісії обіцяють розглянути всі заяви. За наявності ґрунтовних обвинувачень навіть додаткову перевірку влаштують. Щоправда, користувачам замість скарг простіше змінити провайдера.
Ігор Сиротенко, член НКРЗІ: «Споживач голосує ногами, він йде просто до іншого оператора. Сьогодні у великих містах у великих будинках є п’ять-шість постачальників послуги і перейти від одного до іншого — абсолютно не високий бар’єр».
Не подобається якість або ціна Інтернету — куди скаржитися?
Не влаштовує швидкість Інтернету — звертайтеся до Національної комісії регулювання зв’язку
Джерело: Телеканал UBR
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати