• Посилання скопійовано

Законодавці виправили ситуацію та визначили розмір судового збору у справах про банкрутство

Закон України від 22.12.2011 р. №4212-VI «Про внесення змін до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», лист ВГСУ від 25.01.2012 р. №01-06/97/2012

ВГСУ у листі від 26.10.2011 р. №01-06/1481/11 (підтвердив свою позицію листом від 21.11.2011 р. №01-06/1625/2011) вказує на те, що з прийняттям Закону України «Про судовий збір» залишилося невирішеним питання сплати судового збору у справах про банкрутство, оскільки сам Закон не встановлює розмір судового збору за подання заяви про порушення справи про банкрутство та заяв кредиторів з грошовими вимогами до боржника. Тому у господарських судів немає правових підстав застосовувати приписи ч. 13 статті 7 та абзацу четвертого ч. 1 статті 9 Закону про банкрутство у разі несплати кредиторами судового збору.

Наразі Закон України від 22.12.2011 р. №4212-VI виправив цю ситуацію та встановив, що починаючи вже з 19.01.2012 р. судовий збір має справлятись у такому порядку та у таких ставках:

— заяви про затвердження плану санації до порушення провадження у справі про банкрутство — 1 розмір мінімальної заробітної плати;

— заяви про порушення справи про банкрутство — 5 розмірів мінімальної заробітної плати;

— заяви кредиторів, які звертаються з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство, а також після повідомлення про визнання боржника банкрутом — 1 розмір мінімальної заробітної плати;

— заяви про визнання правочинів (договорів) недійсними та спростування майнових дій боржника в межах провадження у справі про банкрутство — 1 розмір мінімальної заробітної плати;

— заяви про розірвання мирової угоди, укладеної у справі про банкрутство, або визнання її недійсною — 1 розмір мінімальної заробітної плати;

— апеляційних і касаційних скарг у справі про банкрутство — 0,5 розміру мінімальної заробітної плати.

Таким чином, при поданні заяв про банкрутство та зверненні кредиторів із заявами про грошові вимоги до боржника після 19.01.2012 р. потрібно буде подати також і документ про сплату судового збору.

Про сплату судового збору за заявами та скаргами у справах про банкрутство за передбаченими Законом ставками починаючи саме із зазначеної дати вказує й ВГСУ у листі від 25.01.2012 р. №01-06/97/2012.

 

Автор: Канарьова Наталія

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024164
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 507
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9236
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024164
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460