• Посилання скопійовано

Здійснення перевірок за дотриманням безпеки та охорони праці

Наказ МНС від 11.08.2011 р. №826 «Про затвердження Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України та уніфікованої форми Акта перевірки суб’єкта господарювання (виробничого об’єкта)», набере чинності через 30 днів з дня опублікування

МНС затвердило Положення про організацію та здійснення державного гірничого нагляду, державного нагляду (контролю) у сфері промислової безпеки та охорони праці в системі Держгірпромнагляду України.

Це Положення розроблено з метою впорядкування організації та здійснення держнагляду Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України та її територіальними органами.

Положення встановлює процедуру проведення перевірок під час здійснення контролю за додержанням законів та інших нормативно-правових актів з питань:

— промислової безпеки, охорони праці, безпечного ведення робіт юрособами та фізособами, які відповідно до законодавства використовують найману працю;

— геологічного вивчення надр, їх використання та охорони, а також використання і переробки мінеральної сировини;

— безпеки робіт у сфері поводження з вибуховими матеріалами промислового призначення;

— безпечного проведення робіт з утилізації звичайних видів боєприпасів, ракетного палива та вибухових матеріалів військового призначення;

— трубопровідного транспорту, функціонування ринку природного газу та діяльності, пов’язаної з об’єктами підвищеної небезпеки та потенційно небезпечними об’єктами.

Положення поширюється на посадових осіб Держгірпромнагляду України та його територіальні органи, міністерства, центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, госпсуб’єктів, які відповідно до законодавства використовують найману працю, користувачів надр. Дія Положення не поширюється на правовідносини щодо здійснення заходів контролю за додержанням ліцензійних умов провадження госпдіяльності з виробництва вибухових речовин і матеріалів.

Держнагляд (контроль) здійснюється шляхом проведення посадовими особами Держгірпромнагляду перевірок (обстежень) установ, підприємств, організацій, їхніх відокремлених підрозділів, філій, представництв, юросіб, фізосіб, що використовують найману працю, у т.ч. окремих виробничих об’єктів госпсуб’єктів — виробничих цехів та дільниць, машин і механізмів, промислових майданчиків, інших відокремлених виробничих структурних підрозділів.

Планові перевірки здійснюються за графіками проведення перевірок відповідно до річних або квартальних планів Держгірпромнагляду (його територіальних органів), їхніх структурних підрозділів, які затверджуються до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25-го числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.

Планова перевірка суб’єкта господарювання передбачає всебічну перевірку всіх його виробничих об’єктів. Під час позапланових перевірок як госпсуб’єктів, так і виробничих об’єктів перевіряються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу.

Строк проведення планової перевірки госпсуб’єкта (за винятком суб’єкта малого підприємництва) не може перевищувати 15 р.д., позапланової — 10.

Строк проведення планової перевірки суб’єкта малого підприємництва не може перевищувати 5 р.д., позапланової — двох.

Строк проведення планової перевірки виробничого об’єкта, який належить суб’єкту господарювання, — від 1 до 5 р.д.

Строк проведення позапланової перевірки виробничого об’єкта, який належить госпсуб’єкту, не повинен перевищувати 2 р.д.

Перевірка госпсуб’єкта може здійснюватися комплексно за участю органів державного нагляду за додержанням законодавства про охорону праці. Така перевірка проводиться на підставі спільного наказу.

Терміни проведення планових перевірок, які проводяться комплексно, попередньо узгоджуються з органами держнагляду, з якими планується здійснювати перевірки.

Строк проведення планової комплексної перевірки госпсуб’єкта (за винятком суб’єкта малого підприємництва) не може перевищувати 15 р.д, позапланової — 10.

Строк проведення планової комплексної перевірки суб’єкта малого підприємництва не може перевищувати 5 р.д., позапланової — 2.

 

Автор: Хоміцка Маріанна

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024140
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 367
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 6146
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459