Зареєстрував РРО та КОРО у березні. Зареєстровано наказ щодо СПД, згідно з яким початок роботи торговельної точки, на яку зареєстровано касовий апарат, призначено на 01.06.2012 р. До цього моменту з фінансової причини діяльність провадитися не буде.
Представник податкової інспекції у центрі зайнятості повідомив, що звітність потрібно вести з моменту початку роботи. Постає запитання: чи повинен я роздруковувати щодня «нульові» Z-звіти, якщо жодних розрахункових операцій до 01.06.2012 р. провадитися не буде?
Відповідно до п. 9 ст. 3 Закону України від 06.05.95 р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій…» (з наступними змінами та доповненнями) суб’єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані щодня друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за винятком автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки та забезпечувати їх зберігання у книгах обліку розрахункових операцій.
Відповідно до листа ДПАУ від 07.11.2002 р. №7501/6/23-2119, якщо підприємство не здійснює підприємницької діяльності у конкретні дні, що підтверджується наказом по підприємству, то у такі дні реєстратори розрахункових операцій не застосовуються, тож відповідні звітні чеки («Z»-звіти) не друкуються. У робочі дні підприємства реєстратор розрахункових операцій має бути в увімкнутому стані і роздрукування фіскального звітного чеку є обов’язковим.