Команда Офісу великих платників продовжує реалізовувати процес оптимізації роботи, спрямований як на посилення потенціалу з податкового адміністрування, так і на поліпшення і розширення комплексу адміністративних послуг, зокрема у сфері електронних сервісів, які зможуть допомогти підприємствам, які обслуговуються в Офісі, у режимі 24/7, а головне дистанційно та оперативно отримувати та надавати інформацію.
Головною стратегією роботи Офісу є виконання не лише контрольних, а й адміністративних функцій для своїх платників – основною концепцією яких – є комплексність.
В рамках сервісного обслуговування великих платників, протягом 2018 року Офіс надав своїм платникам понад 136 тисяч адміністративних послуг, що майже на 6% або понад 7 тисяч більше ніж за 2017 рік.
Найбільший попит мали такі адміністративні послуги:
- реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 82,5 тис. (60,6%);
- реєстрація реєстраторів розрахункових операцій – 25,3 тис. (18,6%);
- видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету - 15,2 тис. (11,2%).
Більшість електронних сервісів уже запроваджені та успішно функціонують. Видача паперових довідок, (зокрема, довідки ЄСВ, тощо), також здійснюватиметься за спрощеною процедурою. Зокрема, з 1 січня 2019 року в рамках концепції «комплексного обслуговування» для всіх великих платників податків основним місцем обліку є Офіс (код – 2810). Відтак, надання великим платникам адміністративних послуги та інших довідок буде можливим в усіх містах, де є територіальні підрозділи Офісу. Тобто, віднині платникам не потрібно буде приїздити до центрального Офісу аби отримати довідку, її можна буде замовити та отримати у будь-якому територіальному підрозділі.
Команда Офісу великих платників є фактично новаторами серед інших контролюючих органів країни у напрямку «комплексного обслуговування», адже ми постійно працюємо над покращенням рівня сервісного обслуговування наших платників та спрощенням дозвільних процедур шляхом переведення їх в електронний вигляд.
Надання не лише якісних, а й комплексних адміністративних послуг – запорука успішної роботи Офісу, гарантія поваги та довіри з боку платників. Офіс працює за принципом – платник – передусім!
Детально ознайомитись з переліком, місцем надання та умовами отримання адміністративних послуг, що надаються Офісом можна тут>>