• Посилання скопійовано

З 2019 року великі платники можуть отримати адмінпослуги в територіальних підрозділах Офісу ВПП ДФС

З 1 січня 2019 року для всіх великих платників податків основним місцем обліку є Офіс (код – 2810). Відтак, надання великим платникам адміністративних послуг та інших довідок буде можливим в усіх містах, де є територіальні підрозділи Офісу

З 2019 року великі платники можуть отримати адмінпослуги в територіальних підрозділах Офісу ВПП ДФС

Команда Офісу великих платників продовжує реалізовувати процес оптимізації роботи, спрямований як на посилення потенціалу з податкового адміністрування, так і на поліпшення і розширення комплексу адміністративних послуг, зокрема у сфері електронних сервісів, які зможуть допомогти підприємствам, які обслуговуються в Офісі, у режимі 24/7, а головне дистанційно та оперативно отримувати та надавати інформацію.

Головною стратегією роботи Офісу є виконання не лише контрольних, а й  адміністративних функцій для своїх платників – основною концепцією яких – є комплексність.

В  рамках сервісного обслуговування великих платників, протягом 2018 року Офіс надав своїм платникам понад 136 тисяч адміністративних послуг, що майже на 6% або понад 7 тисяч більше ніж за 2017 рік.

Найбільший попит мали такі адміністративні послуги:

  • реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 82,5 тис. (60,6%);
  • реєстрація реєстраторів розрахункових операцій – 25,3 тис. (18,6%);
  • видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету -  15,2 тис. (11,2%).

Більшість електронних сервісів уже запроваджені та успішно функціонують. Видача паперових довідок, (зокрема, довідки ЄСВ, тощо), також здійснюватиметься за спрощеною процедурою. Зокрема, з 1 січня 2019 року в рамках концепції «комплексного обслуговування»  для всіх великих платників податків основним місцем обліку є Офіс (код – 2810). Відтак, надання великим платникам адміністративних послуги та інших довідок буде можливим в усіх містах, де є територіальні підрозділи Офісу. Тобто, віднині платникам не потрібно буде приїздити до центрального Офісу аби отримати довідку, її можна буде замовити та отримати у  будь-якому територіальному підрозділі. 

Команда Офісу великих платників є фактично новаторами серед інших контролюючих органів країни у напрямку «комплексного обслуговування», адже ми постійно працюємо над покращенням рівня сервісного обслуговування наших платників та спрощенням дозвільних процедур шляхом переведення їх в електронний вигляд.

Надання не лише якісних, а й комплексних адміністративних послуг – запорука успішної роботи Офісу, гарантія поваги та довіри з боку платників. Офіс працює за принципом – платник – передусім!

Детально ознайомитись з переліком, місцем надання та умовами отримання адміністративних послуг, що надаються Офісом можна тут>> 

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»