• Посилання скопійовано

З 2019 року великі платники можуть отримати адмінпослуги в територіальних підрозділах Офісу ВПП ДФС

З 1 січня 2019 року для всіх великих платників податків основним місцем обліку є Офіс (код – 2810). Відтак, надання великим платникам адміністративних послуг та інших довідок буде можливим в усіх містах, де є територіальні підрозділи Офісу

З 2019 року великі платники можуть отримати адмінпослуги в територіальних підрозділах Офісу ВПП ДФС

Команда Офісу великих платників продовжує реалізовувати процес оптимізації роботи, спрямований як на посилення потенціалу з податкового адміністрування, так і на поліпшення і розширення комплексу адміністративних послуг, зокрема у сфері електронних сервісів, які зможуть допомогти підприємствам, які обслуговуються в Офісі, у режимі 24/7, а головне дистанційно та оперативно отримувати та надавати інформацію.

Головною стратегією роботи Офісу є виконання не лише контрольних, а й  адміністративних функцій для своїх платників – основною концепцією яких – є комплексність.

В  рамках сервісного обслуговування великих платників, протягом 2018 року Офіс надав своїм платникам понад 136 тисяч адміністративних послуг, що майже на 6% або понад 7 тисяч більше ніж за 2017 рік.

Найбільший попит мали такі адміністративні послуги:

  • реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 82,5 тис. (60,6%);
  • реєстрація реєстраторів розрахункових операцій – 25,3 тис. (18,6%);
  • видача довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету -  15,2 тис. (11,2%).

Більшість електронних сервісів уже запроваджені та успішно функціонують. Видача паперових довідок, (зокрема, довідки ЄСВ, тощо), також здійснюватиметься за спрощеною процедурою. Зокрема, з 1 січня 2019 року в рамках концепції «комплексного обслуговування»  для всіх великих платників податків основним місцем обліку є Офіс (код – 2810). Відтак, надання великим платникам адміністративних послуги та інших довідок буде можливим в усіх містах, де є територіальні підрозділи Офісу. Тобто, віднині платникам не потрібно буде приїздити до центрального Офісу аби отримати довідку, її можна буде замовити та отримати у  будь-якому територіальному підрозділі. 

Команда Офісу великих платників є фактично новаторами серед інших контролюючих органів країни у напрямку «комплексного обслуговування», адже ми постійно працюємо над покращенням рівня сервісного обслуговування наших платників та спрощенням дозвільних процедур шляхом переведення їх в електронний вигляд.

Надання не лише якісних, а й комплексних адміністративних послуг – запорука успішної роботи Офісу, гарантія поваги та довіри з боку платників. Офіс працює за принципом – платник – передусім!

Детально ознайомитись з переліком, місцем надання та умовами отримання адміністративних послуг, що надаються Офісом можна тут>> 

Джерело: ДПС по роботі з великими платниками податків

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024164
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 508
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9286
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024164
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460