Коментар до ІПК ДФС від 05.07.2019 р. №3110/6/99-99-14-03-03-15/ІПК
Порядок проведення документальної планової перевірки встановлено ст. 77 ПКУ. Згідно з пп. 77.4 ПКУ рішення про проведення документальної планової перевірки приймається керівником контролюючого органу і оформлюється наказом.
При цьому податківці у ІПК від 05.07.2019 р. №3110/6/99-99-14-03-03-15/ІПК зазначають, що положеннями ПКУ не передбачено окремої процедури скасування наказів (рішень) про призначення перевірки.
Але ст. 55 ПКУ визначена можливість скасування будь-якого рішення контролюючого органу контролюючим органом вищого рівня під час проведення процедури його адміністративного оскарження (яке передбачено ст. 56 ПКУ) та в інших випадках у разі встановлення невідповідності таких рішень актам законодавства. Тобто рішення про призначення перевірки може скасувати податковий орган вищого рівня.
Своєю чергою, ініціатором скасування призначеної перевірки може бути і сам платник податків. Однак для цього йому доведеться пройти процедуру оскарження рішення про призначення перевірки згідно зі ст. 56 ПКУ – в адміністративному (тобто,зверненням до податкового органу вищого рівня) або судовому порядку.
***
Читайте також:
- Які документи вимагають податківці при перевірках роботодавців?
- Чи може документальна виїзна перевірка проводитись у приміщенні ДФС: аналіз судової практики
- Чи може ДФС звертатися до адмінсуду для призначення перевірки?
- Податківці провели перевірку щодо заперечень до акта перевірки: чи правомірно?
- Коли суд скасовує перевірки ДФС через неправильне вручення наказу?