Мінфін розповідає, що Державна митна служба запустила систему подання скарг онлайн, яка поки що працює в тестовому режимі. Про це повідомив голова відомства Максим Нефьодов.
Що відомо про систему
На розгляд скарги відводиться до п’яти робочих днів. Вся комунікація буде проводитися виключно в електронній формі та «людською мовою».
Скарги будуть перенаправлятися в регіони, а на центральному рівні ДМС буде відслідковувати статистику та об’єктивність відповідей.
Нефьодов також застеріг від використовування спаму.
«У кожному регіоні виділені люди, яким будуть перенаправлятись скарги. На центральному рівні відслідковуємо статистику та об'єктивність відповіді. Але одразу кажу – це інструмент реакції на проблеми, а не спаму на кшталт «знизьте мита» чи «розкажіть, як імпортувати білих ведмедей». На таке відповідати не будемо», – написав він.
Нефьодов додав, що з грудня планується інтегрувати систему в спільний Контактний центр Кабміну.
Перевірити роботу онлайн-системи скарг можна за посиланням.
Нагадаємо, що 5 липня Кабінет міністрів України звільнив Максима Нефьодова з посади заступника міністра економічного розвитку і торгівлі та призначив головою Державної митної служби.