• Посилання скопійовано

Нардепи попередньо підтримали зміни щодо ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції

14 липня ВРУ прийняла за основу законопроєкт №5473-д, спрямований на удосконалення законодавства у сфері державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції

Нардепи попередньо підтримали зміни щодо ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції

14 липня ВРУ прийняла за основу законопроєкт №5473-д "Про внесення змін до Закону України "Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції" щодо врегулювання деяких питань здійснення ринкового нагляду та відповідальності суб'єктів господарювання". "За" проголосували 247 нардепів, - повідомив Я. Железняк.

Метою законопроєкту є удосконалення законодавства у сфері державного ринкового нагляду і контролю нехарчової продукції, що забезпечить належний і ефективний контроль за якістю нехарчової продукції, а також захист суб’єктів господарювання від можливих корупційних ризиків під час здійснення перевірок.

З огляду на це вносяться зміни до Закону «Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції», зокрема:

  • надати визначення терміна «невиконання рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів». Це невиконання всіх або будь-якої з вимог рішення про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів;
  • включити до обмежувальних (корегувальних) заходів ринкового нагляду, передбачених пунктом 2 статті 22 Закону, знищення продукції або приведення її в інший спосіб до стану, що виключає її використання;
  • надати право органам ринкового нагляду та суб'єктам господарювання фіксувати процес здійснення перевірок засобами аудіо-, фото- та відеотехніки;
  • врегульовати питання застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог Закону до розповсюджувачів – юридичних осіб або фізичних осіб - підприємців, що обрали спрощену систему оподаткування. Так, до таких осіб застосовуватимуть адміністративно-господарські санкції у вигляді штрафу в разі недодержання умов зберігання продукції, яка ним розповсюджується, якщо внаслідок цього продукція стала небезпечною та/або такою, що не відповідає встановленим вимогам, у розмірі 1000 н.м.д.г. (17 000 грн). А за повторне протягом трьох років вчинення такого самого порушення, за яке на суб’єкта господарювання вже накладено штраф, - у розмірі 4000 н.м.д.г. (68 000 грн).

У разі прийняття закону в цілому він набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

Автор: Волос Наталія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024164
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 504
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 9206
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024164
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202460