Е-суд у своєму Телеграм-каналі підкреслив, що не відображаються справи в кабінеті, які були зареєстровані в суді до початку функціонування системи.
У розʼясненні Е-суду йдеться про те, що зареєстрована справа в суді через заяву електронного суду надходить до кабінету користувача за його РНОКПП (раніше - ІПН).
У випадках реєстрації таких справ РНОКПП користувача заповнюється в картці учасника процесу автоматизованої системи документообігу суду (далі - АСДС) автоматично з сертифіката ЕЦП/КЕП користувача.
Для того щоб в розділі «Мої справи» відображалися справи користувача, потрібно щоб у картці додаткових відомостей учасника процесу в АСДС у відповідному полі був внесений РНОКПП користувача.
Для цього необхідно звернутися до суду із заявою, використовуючи шаблон «Заява про ознайомлення з матеріалами справи в електронному вигляді (внесення РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи та надання доступу до електронної справи)», щоб відповідальний працівник апарату суду вніс дані РНОКПП.