Е-судочинство у своєму Телеграм-каналі розповіло про припинення роботи поштового сервісу mail.gov.ua з 1 квітня 2025 року.
Це рішення прийнято за погодженням Вищої ради правосуддя, Державної судової адміністрації України та Міністерства цифрової трансформації України щодо унормування діяльності відповідно до вимог чинного законодавства та оптимізації витрат.
Посадовці попередили, що користувачам цієї електронної пошти час подбати про збереження своїх листів та контактів!
Також вони звернули увагу, що припинення функціонування поштового сервісу mail.gov.ua жодним чином не впливає на роботу користувачів у кабінеті Електронного суду, оскільки вхід до Електронного кабінету здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису користувача.
Рекомендовано всім користувачам заздалегідь вжити таких заходів:
- Для збереження своєї електронної кореспонденції перенести її до інших поштових систем або на власний комп'ютер.
- Змінити свої контактні адреси на всіх платформах, зокрема й у кабінеті Електронного суду, якщо адреса електронної пошти mail.gov.ua використовувалась для реєстрації, отримання повідомлень або інших цілей.
- Подбати про перенесення контактів до інших поштових систем або завантажити на власний комп'ютер.
Також Е-судочинство підготувало детальні рекомендації щодо важливих питань, які можуть турбувати користувачів:
- Що робити, якщо не встигаю перенести пошту до 1 квітня 2025?
- Чи можу автоматично перенести всі листи на інший сервіс, наприклад, Gmail?
- Як вручну переслати листи на іншу поштову скриньку?
- Що станеться з моїми контактами після закриття сервісу?
- Як змінити адресу пошти у профілях на інших платформах?
- Чи можна залишити копії листів на сервері?
- Чи можу перенести лише важливі листи?
Всі відповіді та інструкції надані за цим посиланням.
У разі виникнення запитань користувачі можуть зв’язатись із службою підтримки електронною поштою: mail_admin@ccs.court.gov.ua.