Міндоходів у листі від 23.01.2014 р. №1538/7/99-99-17-02-02-17 нагадало, що з 1 січня 2014 року набрали чинності закони, спрямовані на покращення умов ведення бізнесу в Україні, спрощення процедур реєстрації платників податків, забезпечення вільного і безоплатного доступу госпсуб'єктів до інформації з державних реєстрів.
Зокрема, починаючи з 1 січня 2014 року, встановлено:
- право суб'єктів господарювання подавати заяви на добровільну реєстрацію платником єдиного податку під час реєстрації у державного реєстратора;
- обов'язок державного реєстратора передавати до органів Міндоходів електронні копії цих заяв, виготовлені шляхом сканування, одночасно із відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації юрособи або фізособи - підприємця.
Із врахуванням змін, внесених до Податкового кодексу, реєстрація платників єдиного податку здійснюється на підставі:
- реєстраційних заяв у паперовому вигляді, поданих до органів Міндоходів;
- електронних копій відсканованих реєстраційних заяв, які передаються держреєстратором до Міндоходів одночасно з відомостями з реєстраційної картки на проведення державної реєстрації;
- реєстраційних заяв в електронній формі (з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством).
У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації контролюючий орган зобов'язаний протягом двох робочих днів від дати надходження заяви зареєструвати таку особу платником єдиного податку.
Також податківці нагадали, що у зв'язку з відміною Свідоцтво платника єдиного податку, зареєстрований платник може за бажанням безкоштовно отримати витяг з Реєстру платників єдиного податку із зазначенням:
- дати (періоду) обрання або переходу на єдиний податок;
- ставки та групи платника єдиного податку;
- виду діяльності для першої та другої груп (код КВЕД та назва виду діяльності);
- для анульованих - дати виключення з реєстру.