• Посилання скопійовано

Перевізники отримали нову платформу електронних послуг

Державна служба України з безпеки на транспорті запустила кабінет перевізника

Перевізники отримали нову платформу електронних послуг

Міністерство інфраструктури України розповідає, що Державна служба України з безпеки на транспорті запустила кабінет перевізника з низкою нововведень, які значно спрощують та роблять прозорими надання адміністративних послуг перевізникам.

Платформу запустили після майже двомісячних консультацій з перевізниками та розробниками. Першим етапом запуску системи стане запобігання цілій низці корупційних ризиків під час замовлення, видачі та обліку дозволів на міжнародні перевезення.

Нова платформа запроваджує прозорий та зрозумілий для всіх гравців ринку розподіл документів, який відбувається в онлайн режимі.

Вперше у публічному доступі буде інформація щодо усіх виданих, наявних та використаних дозволів на міжнародні перевезення як на пунктах видачі, так і на складі Державної служби України безпеки на транспорті.

Окрім того, буде скасовано плату за бронювання дозволів. Оскільки це є наданням адміністративних послуг, залишається лише оплата адмінзбору, як і при наданні усіх інших послуг.

Мова йде про десятки мільйонів гривень, які збирались з перевізників за адміністрування лише однієї з послуг. Для розуміння, за весь 2020 рік і перше півріччя 2021 року з ринку загалом додатково було зібрано 32 515 292 грн – фактично за надання адміністративної послуги.

З 19 липня послуга бронювання дозволів на міжнародні перевезення стала безкоштовною.

Зокрема, для перевізників запроваджуємо єдине вікно входу на отримання всіх адміністративних послуг від Укртрансбезпеки. Функціонал єдиного кабінету перевізника буде розширений.

Модуль онлайн-замовлення та обліку дозволів на міжнародні вантажні перевезення на новій платформі вже працює з 19 липня.

До всіх перелічених послуг платформа вперше відкриє доступ до конкурсу з розподілу книжок ЄКМТ та до дозволів на здійснення пасажирських перевезень. А також через систему запровадимо облік дозвільних документів через штрих-коди та цілодобовий відеонагляд на пунктах видачі дозволів.

Завдяки новій платформі надання державних сервісів для перевізників мінімізуємо людський фактор у процесі видачі та контролю за дозволами на міжнародні перевезення, що дозволить ліквідувати корупційні ризики.

Джерело: Міністерство інфраструктури

Рубрика: Суспільство і життя/Авто

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Авто»