• Посилання скопійовано

Правила повернення коштів через інтернет-магазин: розʼяснення Держпродспоживслужби

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Останнім днем прийняти назад товар належної якості буде 14-й день за днем купівлі

Правила повернення коштів через інтернет-магазин: розʼяснення Держпродспоживслужби

Вкотре спеціалісти управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області посприяли споживачу у захисті його прав.

Нещодавно до Головного управління надійшло звернення від споживача, який замовив в інтернет-магазині костюм та відразу оплатив його вартість – 2995 грн. Після отримання товару у зв’язку з тим, що придбаний товар не може бути ним використаний ним за призначенням, він вирішив відмовитись від придбаного товару, про що звернувся з відповідною заявою до менеджера інтернет-магазину. Менеджер інтернет-магазину прийняв заяву та запевнив споживача, що буде вирішено питання про заміну товару на інший товар з наявних у продавця або повернення коштів. За декілька днів споживач знову звернувся до представників інтернет-магазину для вирішення питання щодо повернення йому коштів, однак у поверненні коштів споживачу було відмовлено.

У зв’язку з цим споживач звернувся до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області з проханням у вирішенні спірного питання між ним та суб’єктом господарювання. У ході опрацювання звернення спеціалістом управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ ДПСС в Полтавській області була надана консультаційна допомога споживачу – детальні роз’яснення вимог Закону України «Про захист прав споживачів». За результатами консультаційної підтримки досягнуто порозуміння та згоди між споживачем та суб’єктом господарювання: споживачу повернуто сплачені за костюм кошти в розмірі 2995 грн.

Нагадуємо, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист споживачів» обмін товару належної якості провадиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Останнім днем, коли ви можете вимагати повернути Вам гроші та прийняти назад товар належної якості, буде 14-й день періоду, який почався на наступний день після купівлі.

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору або в інший строк – за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Джерело: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Рубрика: Суспільство і життя/Суспільство, події

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Суспільство, події»