Цій статті більше 3-х років. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до нашого ШІ-консультанта.
Нагадаємо, що на початку минулого тижня міністр охорони здоров'я Максим Степанов підтвердив намір щодо продовження карантину ще на місяць. Крім того, у відомстві пропонували внести корективи в правила адаптивного карантину. Але згодом Президент України Володимир Зеленський заявив, що у карантина мають бути чіткі рамки. Він проти продовження карантину більше ніж на місяць. Про це ми писали тут.
І ось сьогодні, 22 липня, на черговому засіданні Уряд прийняв рішення про продовження карантину в Україні до 31 серпня. Відповідну постанову розробило Міністерство охорони здоров'я. Щоправда, текст її поки що не оприлюднений (про це повідомимо додатково).
«Залежно від епідемічної ситуації у регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях – районах, встановлюється зелений, жовтий, помаранчевий або червоний рівень епідемічної небезпеки поширення COVID-19. Рівень визначається автоматизованим програмним забезпеченням на основі визначених алгоритмів та зібраних даних та затверджується Національною комісією ТЕБ та НС», — зазначив Міністр охорони здоров'я України Максим Степанов.
При цьому він наголосив, що навіть для «зеленої зони» продовжують діяти певні карантинні обмеження.
«Усі критерії розроблені на основі нашого досвіду та досвіду західних партнерів... «Зелена зона» не означає повне зняття карантину», — підкреслив Максим Степанов.
Йдеться про такі карантинні обмеження для «зеленої зони»:
у громадських будівлях обов'язковим є носіння маски або респіратора;
проведення масових заходів може відбуватися за умови перебування не більше 1 особи на 5 квадратних метрів;
кінотеатри мають бути заповнені не більше, ніж на 50%;
пасажирські перевезення мають відбуватися тільки для пасажирів на сидячих місцях.
Відповідно до постанови, регіоном зі значним поширенням COVID-19 вважається такий, у якому наявна хоча б одна з таких ознак:
завантаженість ліжок у закладах охорони здоров'я, визначених для госпіталізації пацієнтів з підтвердженим випадком COVID-19, становить більш як 50%;
середня кількість тестувань методом ПЛР та ІФА становить менше ніж 24 на 100 тис. населення протягом останніх семи днів;
коефіцієнт виявлення випадків інфікування COVID-19 становить більш як 11%;
показник динаміки зростання випадків інфікування COVID-19 становить більш як 10%.
Залежно від рівня епідемічної небезпеки поширення COVID-19 на території регіону або окремих адміністративно-територіальних одиницях застосовуються відповідні обмежувальні протиепідемічні заходи.
Зазначимо, дія нової постанови стосується періоду з 1 серпня по 31 серпня 2020 року.
UPD_24.07.2020
24 липня на сайті Уряду було оприлюднено відповідну постанову від 22.07.2020 р.№641. З її текстом можна ознайомитися тут.
Зверніть увагу! Матеріали в розділі «Новини і статті», а також коментарі до них можуть містити аналітичні погляди сторонніх експертів та представників державних органів. Редакція докладає зусиль для перевірки достовірності даних, проте думка авторів може не збігатися з позицією редакції.
Оскільки податкове та бухгалтерське законодавство постійно змінюється, ми рекомендуємо використовувати наведену інформацію як довідкову та звертатися за індивідуальною консультацією перед прийняттям фінансових рішень. Редакція здійснює модерацію коментарів відповідно до Редакційної політики сайту.
Медична інформаційна служба консультуватиме киян щодо роботи міських медзакладів, доступних послуг і Програми медичних гарантій. Також через службу можна буде залишити скаргу або пропозицію
Субсидію на придбання твердого, скрапленого газу та рідкого пічного палива призначають один раз на рік на опалювальний сезон. Для її отримання потрібно подати заяву та декларацію про доходи й витрати
Уряд зберіг чинні пільгові ціни на газ для населення та виробників тепла до 31 березня 2027 року, тобто до завершення опалювального сезону. Рішення ухвалили в умовах дії мораторію на підвищення тарифів під час воєнного стану
Блокування виведення коштів із криптобіржі може бути наслідком AML/KYC-перевірки, санкцій, запиту правоохоронців або судового арешту. Від правової природи обмеження залежить порядок дій для відновлення доступу до активів
Дитині працівниці виповнюється 3 роки 17.09.2026 р. Потрібно визначити останній день відпустки для догляду за дитиною та дату, з якої працівниця має стати до роботи відповідно до КЗпП
Контрагент отримав кошти, товар або користувався майном без належно укладеного договору. За яких умов можливо стягнути їх вартість за правилами про безпідставне набуття майна відповідно до ЦКУ та якими доказами підтвердити факт отримання, користування і розмір заборгованості?
Підприємство 1 купує ємності у Підприємства 2 для продажу з монтажем Підприємству 3. Вантаж доставляють спочатку на склад Підприємства 1 для розвантаження й приймання, а потім — на об’єкт Підприємства 3; передачу змонтованої системи оформлять після завершення робіт. Скільки ТТН потрібно оформити та коли виникають облікові наслідки й зобов'язання з ПДВ?
Підприємство отримало валютну передплату від покупця-нерезидента за харчовий ароматизатор. Право власності перейшло після оплати, але товар чотири місяці перебував на складі в Україні й втратив придатність. Покупець відмовився від вивезення та доручив утилізацію. Сторони планують оформити акт приймання-передачі в Україні. Як відобразити ПДВ, який покупець не відшкодує: як безнадійну заборгованість чи іншим способом?