Київська міська державна адміністрація відповіла на найпоширеніші питання щодо спецпропусків на транспорт в столиці, які працюватимуть у випадку посилення карантинних обмежень. Система подачі заявок розпочала роботу у тестовому режимі ще 10 серпня.
Про це пише «РБК-Україна» з посиланням на пресслужбу КМДА.
Як відзначив заступник голови КМДА Олексій Кулеба, попри те, що наразі у Києві немає локдауну, втім адміністрація прийняла рішення підготуватися до цього заздалегідь.
Чи потрібно купувати додаткові картки?
Попри те, що у Києві працюватимуть транспортні квитки старого й нового зразка, активними будуть лише ті, власникам яких надано дозвіл.
Куди подавати заявки керівникам підприємств?
КМДА розробило електронну систему подачі заявок, яка розпочала роботу у тестовому режимі 10 серпня.
Як зрозуміти, що працівник отримав дозвіл на проїзд?
Під час реєстрації в електронній системі подачі заявок, керівник подає списки працівників. Після позитивного рішення, останній отримає відповідного листа, а транспортні картки його працівників автоматично активуються.
Що робити, якщо потрібно їхати, а ви не є працівником підприємства критичної сфери?
Наразі електронна система подачі заявок не має можливості надати відповідних послуг, втім найближчим часом, після виправлення недоліків й тестування – у столиці запланована розробка механізму для надання разового дозволу й для фізичних осіб за критичною потребою.
Що робити, якщо ви не можете зареєструватись у системі?
У випадку виникнення складнощів, необхідно написати розробникам на електронну адресу: qpass@kyivcity.gov.ua
До якої дати потрібно подати заявку?
Термін подачі заявок необмежений.
***
Читайте також: Київ запустив систему отримання спецперепусток
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!